Telefoon stuk door trillingen

xi0n

Die hard MF'er
5 mei 2019
256
65
Bergeijk
Goedemiddag,

Ik heb een telefoon met een optische beeldstabilisator. Deze is al 2x stuk gegaan op korte tijd tijdens het motorrijden. Vermoedelijk komt dit door de trillingen in het stuur, die m'n telefoon via de mount krijgt. Enig idee wat je hier tegen kunt doen? M'n vorige telefoon ("normale" camera) had hier geen last van.
 
Dat kan maar bij een beperkt aantal providers, de meeste doen daar niet aan.
Dan zit ik bij allebei mijn abonnementen bij goede providers... T-mobile en Vodafone iig wel, KPN zal het heus ook wel doen...
Dan zijn er eigenlijk geen providers meer.

@xi0n is er een feature in deze telefoon die je perse nodig hebt onder het rijden die andere telefoontjes niet hebben??? Dan is Duo Sim een mooie oplosssing... een oud gebakkie voor op de motor en een beeldstabiele supersmartphone warm in de binnenzak.
 
Dan zit ik bij allebei mijn abonnementen bij goede providers... T-mobile en Vodafone iig wel, KPN zal het heus ook wel doen...
Dan zijn er eigenlijk geen providers meer.

@xi0n is er een feature in deze telefoon die je perse nodig hebt onder het rijden die andere telefoontjes niet hebben??? Dan is Duo Sim een mooie oplosssing... een oud gebakkie voor op de motor en een beeldstabiele supersmartphone warm in de binnenzak.


Zoals ik al zei gebruik ik de telefoon om via TomTom go routes in te laden, zelf gemaakt. De iPhone app ondersteunt deze echter nog altijd niet. Dus misschien even een andere app zoeken daarvoor. Verder maakt t geen drol uit
 
Dan zit ik bij allebei mijn abonnementen bij goede providers... T-mobile en Vodafone iig wel, KPN zal het heus ook wel doen...
Dan zijn er eigenlijk geen providers meer.
Die drie wel ja, maar wat dacht je van de talloze virtuele providers die toch ook een hoop klanten hebben omdat ze goedkoper zijn dat de drie die je noemde? Die anderen bieden die mogelijkheid niet...
 
Terug
Bovenaan Onderaan