Tenere liefhebbers

Charger1967

Die hard MF'er
11 mei 2003
645
0
Ik ben sinds kort in het bezit van een Yamaha XT 600 Z Tenere,
de blauw/gele uitvoering van 1992, nu zit hier nog een originele
stille uitlaat op, en ik wil wel wat horen, O-) nu wordt er via de zoekfunktie gesproken over een demper "Rombo" of "Holeshot Krummer",die te koop zijn via www.Polo.de, maar als ik de site bezoek wordt er alleen melding gemaakt van het verkrijgen van dempers voor de Yamaha XT 600 E, is er iemand die weet of dit hetzelfde blok is als mijn Tenere ?, en of de ophanging van het uitlaat systeem ook hetzelfde is, zodat ik zonder probleem een vervangingsdemper kan monteren,
of is het wllicht verstandiger om ook de voorpijpen te vervangen ?
Misschien kan iemand mij ook vertellen wat voor type Tenere ik heb, ik zie heel veel verschillende aanduidingen zoals : 2kf,43f,3tb,1vj,34l,55w etc., wat houdt dit in ?
Zo, nieuw in dit off/on-road circuit en meteen al vragen, maar daar wordt je wijzer van, zeggen ze... ;)

alvast bedankt !!
 
Oke, ben er nu waarschijnlijk achter welk type ik heb, alleen heb ik nog niet kunnen achterhalen, of het uitlaatsysteem van een "normale" XT600E hetzelfde is als van de Tenere, dus als er nog iemand is met wat meer info hierover, dan hou ik mij aanbevolen
 
Kijk/vraag anders eens op: Tenere.nl.

Zullen ongetwijfeld vogels op zitten die je verder kunnen helpen. Ik ken ze als een gezellige en behulpzame klup.


GS GJ
 
Terug
Bovenaan Onderaan