en hij liep wel mooi stationair. Dus dat is het inderdaad niet.
Wellicht iets dat je bij terugschakelen ( en toerenterugval) van de ene sproeier op de andere zou moeten gaan? En dat ie daar hapert? iemand?
Omgekeerde vliegwielwerking omdat je in een keer je gas loslaat gaat de balansas er tegenin draaien en stop je krukas met draaien en slaat hij af. Met lange snelheid draai je weinig toeren en is dit minder.....nu alvast bedankt voor het meedenken.
Ik zie echter nog steeds geen antwoord wat voor mij zou verklaren waarom het alleen gebeurde bij het terugschakelen in hoge versnellingen en niet in lage versnellingen?
Wie durft?
Altijd de moeite waard om te proberen! Kun jij weer scheuren als dat het is.Dnk voor deze laatste tip;
Het leek erop alsof het alleen op hoge toeren bij hogere snelheid gebeurde.
Het blijft een moeilijk vraagstukje als je het mij vraagt.
Morgen ga ik weer eens proefrijden.
De verkoper zegt dat het na het schoonmaken van de sproeiers niet meer optreedt?
In ieder geval bedankt voor alle antwoorden.