terug: kawa z550gt Venlo

Maarrrrr: Heb wel mooi mijn zadel weer terug, waar ik nog altijd een stoeltje van kan maken!
De tape en spanband kunnen meeverhuizen naar mijn nieuwe vehicel en het gasbrandertje mag straks weer slotjes ontdooien!

:]

w0m2dd.jpg
 
Ik heb nog wel een Jawa 638 te koop, 350euro issie voor jouw ;)

Heel goed meegedacht, haha
2-takt ga ik me echter echt niet aan wagen!

Dit keer is mijn budget trouwens iets ruimer dan 350, lol!
 
Goes-vaals-dordrecht !

Is het niet wat om bij de plaatselijke eerste hulp na te vragen of er niet een bontkraagje met schuifschade is binnengebracht ?
Schade verhalen zal niet lukken , maar vriendelijk uitlachen aan zijn ziekbed heeft ook wel iets .
 
Goes-vaals-dordrecht !

Is het niet wat om bij de plaatselijke eerste hulp na te vragen of er niet een bontkraagje met schuifschade is binnengebracht ?
Schade verhalen zal niet lukken , maar vriendelijk uitlachen aan zijn ziekbed heeft ook wel iets .
_O-
 
Goes-vaals-dordrecht !

Is het niet wat om bij de plaatselijke eerste hulp na te vragen of er niet een bontkraagje met schuifschade is binnengebracht ?
Schade verhalen zal niet lukken , maar vriendelijk uitlachen aan zijn ziekbed heeft ook wel iets .
inderdaad toevallig iemand met "vreemde" klachten bij de lokale huisarts / eerste hulp geweest _O-
 
Vandaag triest moment gehad, ik heb hem overgedragen aan de genadeloze handen van de auto :X sloper..

Het officiele einde van een tijdperk... ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan