Terug na diefstal

Div3rsion

Rookie
27 sep 2002
18
0
Spijkenisse
Ook ik ben de klos geweest.

Mn burgman 400 was gejat uit mn carport. :( ;( |( '( '(

In ieder geval is hij weer terug gevonden :') . Heb nu alleen een boel schade. Een lang verzekeringsverhaal kort te maken. Economisch total loss. En voor de de scooter krijg ik nagenoeg niks meer terug.
Krijg nu nog wel wat verzekeringsgeld. :/

Wil nu zelf de boel opknappen. Meeste schade is gelukkig braak schade, dus meeste is vervang werk. Wie weet er een adres waar je tegen redelijke prijzen vervangingsdelen kan kopen, zoals slotenset incl. contact, ruitje een klein kuip deeltje net boven de koplamp.

Met google kom ik niet ver.

Alvast bedankt :}
 
Dader ligt op het figuurlijke kerkhof.

Geen overval, denk ik heb nog niets gezien bij opsporing verzocht.

joyriden of handel, spiegels en ruit enzo, zijn gewoon netjes verwijderd.

Alleen hebben ze wel alle sloten geforceerd, echter niets opengekregen. Contactslot is volledig verdwenen
 
Erg lullig voor je man. Waarom kunnen mensen niet gewoon met hun klauwen van andermans spullen afblijven?

Bij mij is onlangs mijn 15 jaar oude XT 600 voor mijn deur weggehaald. Werd door de KLPD teruggevonden, total loss natuurlijk. Die gasten presteren het om een fiets die na 15 jaar zorgvuldig berijden nog steeds in topconditie is, in één middag volledig te verzieken. :(

Ik Interpolis maar eens gebeld, en die gingen vrolijk aan de slag om van alles voor mij regelen! Bleek dat mijn vrouw, die doet bij ons de Interpolis zaken, de motor 'beperkt casco' verzekerd had. Wist ik niet, en ik kreeg nog een flink bedrag terug, ondanks dat de motor al zo oud was. Top Interpolis!!!!!

Wel vroeg Motoport 150 euri voor de taxatie, contant te betalen. Terwijl de taxatie was uitgevoerd door een derde. 150 vond ik buitensporig veel, maar aangezien mijn dag toch al was verziekt door de aanblik van mijn kapotte XT kon ik dat óók nog wel erbij hebben. Reactie was: "We hebben er werk aan gehad". Wel bood men mij een korting aan voor de volgende beurt. Das dan wel weer netjes, maar waarom meteen de hoofdprijs vragen als je al in een lullige positie zit?
 
Contant betalen zegt al genoeg. Dat verdwijnt zo in de kontzak. })

Ik snap ook niet dat ze met hun takken niet van andermans spullen af kunnen bljven.
Blijft een trieste zaak.
Moet het niet zien dat ze aan mijn spullen zitten. Kan dan niet meer voor mij zelf in staan.
Ik heb er graag een paar dagen "hotel" voor over. :(

Gr Fred
 
Laatst bewerkt:
Kontant betalen is rekening vragen en pinnen, komt het in de boeken.

Die korting stelt niet al te veel voor trouwens rekening iets hoger maken en daar de korting vanaf onder het mom van ja dit moest nog en dat.

Had men je van te voren verteld over deze onderzoekskosten? Zo nee niet betalen, moet men melden namelijk.
 
Was gepint overigens, en netjes met factuur hoor, wat dat betreft prima geregeld. Maar voor mij was het de eerste keer dat ik zoiets meemaak. En ik heb er op zich geen bezwaar tegen dat men er iets voor vraagt. Maar goed, het is gebeurd, en ik kan er nu niets meer aan veranderen. En ik niet langer zitten balen, daar schiet ik ook niets mee op.
 
Leef met je mee kerel. Ik zou er zelf ook razend om worden als het my zou gebeuren. Als ik het kon zou ik je gelyk helpen maar van motorscooters weet ik nog niet zo veel. Staat wel boven aan m'n verlanlystje maar ik moet het met m'n 47 jaar nog even met m'n bromscooter doen. Ik wens je ieder geval veel sterkte met het vinden van de juiste onderdelen en dat je maar weer gauw op de weg mag zitten. Nogmaals : het is te gek voor woorden dat ze niet van andermans eigendommen kunnen afblyven. Daar gaan je zuur verdiende centen weer! Wens je alle geluk van de wereld toe joh, hartelyke groetjes,
 
Ook ik ben de klos geweest.

Mn burgman 400 was gejat uit mn carport. :( ;( |( '( '(

In ieder geval is hij weer terug gevonden :') . Heb nu alleen een boel schade. Een lang verzekeringsverhaal kort te maken. Economisch total loss. En voor de de scooter krijg ik nagenoeg niks meer terug.
Krijg nu nog wel wat verzekeringsgeld. :/

Wil nu zelf de boel opknappen. Meeste schade is gelukkig braak schade, dus meeste is vervang werk. Wie weet er een adres waar je tegen redelijke prijzen vervangingsdelen kan kopen, zoals slotenset incl. contact, ruitje een klein kuip deeltje net boven de koplamp.

Met google kom ik niet ver.

Alvast bedankt :}

Moet je het niet mee eens zijn.

Je moet een gelijke Burgman terug kunnen kopen van de centen die ze moeten uitkeren.

Je hebt dus recht op vervangingschade...niet op dagwaarde.

Tis ook iedere x hetzelfde met die verzekeraars....je betaald je de pleuris aan no claim, maar als zij eens uitbetalen moeten na een schade.....ho maar.
 
Erg lullig voor je man. Waarom kunnen mensen niet gewoon met hun klauwen van andermans spullen afblijven?

Bij mij is onlangs mijn 15 jaar oude XT 600 voor mijn deur weggehaald. Werd door de KLPD teruggevonden, total loss natuurlijk. Die gasten presteren het om een fiets die na 15 jaar zorgvuldig berijden nog steeds in topconditie is, in één middag volledig te verzieken. :(

Ik Interpolis maar eens gebeld, en die gingen vrolijk aan de slag om van alles voor mij regelen! Bleek dat mijn vrouw, die doet bij ons de Interpolis zaken, de motor 'beperkt casco' verzekerd had. Wist ik niet, en ik kreeg nog een flink bedrag terug, ondanks dat de motor al zo oud was. Top Interpolis!!!!!

Wel vroeg Motoport 150 euri voor de taxatie, contant te betalen. Terwijl de taxatie was uitgevoerd door een derde. 150 vond ik buitensporig veel, maar aangezien mijn dag toch al was verziekt door de aanblik van mijn kapotte XT kon ik dat óók nog wel erbij hebben. Reactie was: "We hebben er werk aan gehad". Wel bood men mij een korting aan voor de volgende beurt. Das dan wel weer netjes, maar waarom meteen de hoofdprijs vragen als je al in een lullige positie zit?

Taxatie is ongeveer 10% van schade bedrag....tenminste dat is normaal.

Volgende x eerst vragen wat zij willen hebben bij een schade taxatie.
Anders deze rekening ook indienen bij Interpolis
 
Dader ligt op het figuurlijke kerkhof.

Geen overval, denk ik heb nog niets gezien bij opsporing verzocht.

joyriden of handel, spiegels en ruit enzo, zijn gewoon netjes verwijderd.

Alleen hebben ze wel alle sloten geforceerd, echter niets opengekregen. Contactslot is volledig verdwenen

Vervang het woord figuurlijk voor letterlijk en ik zou mijn leonardootje graag total loss zien...
 
Terug
Bovenaan Onderaan