Je zou juist meer vermogen verwachten want er kan meer benzine bij de koude lucht.
Je zou juist meer vermogen verwachten want er kan meer benzine bij de koude lucht.
Ik denk dat de loods vol benzinedampen stond. Minder zuurstof in de lucht, dus minder Power.
Hetzelfde als wanneer je in de bergen rijd. Ijlere lucht. Carbfiets gaat daar echt merkbaar slechter lopen, injektiefiets regelt zichzelf een beetje bij.
...
Ik denk dat hij wil zeggen in koude lucht zit meer zuurstof om te verbranden dan warme lucht
Ik vraag me ook af hoeveel het zou uitmaken, met de motor heb ik het nooit echt gemerkt ( ook niet rijden in de bergen) vroeger had ik wel een auto die een stuk beter leek te rijden als het redelijk koud was buiten en een beetje vochtig, maar of dat aan de lucht lag?
Ik vraag me ook af hoeveel het zou uitmaken, met de motor heb ik het nooit echt gemerkt ( ook niet rijden in de bergen) vroeger had ik wel een auto die een stuk beter leek te rijden als het redelijk koud was buiten en een beetje vochtig, maar of dat aan de lucht lag?
Dat verschil per motor en per afstelling.
Laatst was er nog een topic van iemand die ergens in Argentinië of Chili op hoogte aan het rijden was met een DR800.
Ant fucking van een praktijkman. Jammer.
Nou moeAnt fucking van een praktijkman. Jammer.
Dacht dat het idee duidelijk was. Beetje lui hier denk ik.Nou moe
We hebben zitten gokken wat je bedoelde. Dus al je voortaan wat duidelijker bent ipv persoonlijk wat rancune aflevert, dan is het voor de mensen die zitten te wachten op info ook nog eens prettiger
Denk ik.
Geeft niet hoor.Dacht dat het idee duidelijk was. Beetje lui hier denk ik.
Ik dacht dat je het wel wist, maar zoals je al eerder zei .. ik ben benieuwd naar Meester Ritzen. Alleen die is nu wel hard aan het werk.Geeft niet hoor.
Maar misschien bedoelde net wat anders.
En dan gaan anderen met je quote aan de haal om er een heel verhaal van te breien. Schijnt wel eens te gebeuren hier