Via-via kom je uiteindelijk hier uit
Via-via kom je uiteindelijk hier uit
Ik vind het ook een leuk speeltje.
Het nadeel vind ik dat ´ie pas reageert zodra je de koppeling los hebt gelaten. Ik denk dat een heel andere methode nog beter werkt. Sluit een soort van schakelaartje aan op het schakelpedaal en ga gewoon tellen. Het indicatortje reageert meteen en je kunt het gebruiken op elke motor.
Dat is een kwestie van calibratie. Er zit al een sensor voor de vrij op als je die verbind met de indicator kun je 'm iedere keer als 'ie naar vrij gaat automatisch laten calibreren.en dan je schakelt een keer tussen de tand wielen in moet je de pedaal nog ene keer aan tikken zit ie op de teller 1 versnelling te hoog.
gaat niet lekker werken.
Gaat niet werken: terugschakelend vanuit 2 zit je met één tik de ene keer in N, de andere keer gelijk door in 1. Weer een ander trapt 'm 2x in 1. Ga zo maar door.Dat is een kwestie van calibratie. Er zit al een sensor voor de vrij op als je die verbind met de indicator kun je 'm iedere keer als 'ie naar vrij gaat automatisch laten calibreren.
Dat is een kwestie van calibratie. Er zit al een sensor voor de vrij op als je die verbind met de indicator kun je 'm iedere keer als 'ie naar vrij gaat automatisch laten calibreren.
waar ik op doelde , ik schaal heel kort hele korte tikken , op de honda is dat geen prbleem die schiet er mooi in.
rij ik op de duc en ik schakel op de zelfde manier , dan wil het wel is gebeuren dat hij ipv door schiet naar de volgende set tandwielen net tusseen zijn 2 en 3 of 3 en 4 etc etc .
dus moet je de pedaal nog een keer aan raken om hem in de juiste versnelling te zetten waardoor je dus een handeling te veel maakt wat dus zou resulteren in een verkeerde aanduiding .
Dan heb je het ook weer over een Duc
Via-via kom je uiteindelijk hier uit
ja hoor weer eentje die het karakter van een motor niet kan waarderen
Had ie 't domein maar moeten claimenbiketronix.nl? dat vind de eigenaar van mototronix.nl vast niet leuk
heb geen ervaring met die dingen, maar als je een nieuwe kleinere versie maakt dan de huidige op de markt, hou ik me aanbevolen.
Wil al een tijdje zo'n ding, maar vind ze nogal groot. Graag wel met blauwe leds, i.v.m. zicht.
Ik vind het ook een leuk speeltje.
Het nadeel vind ik dat ´ie pas reageert zodra je de koppeling los hebt gelaten. Ik denk dat een heel andere methode nog beter werkt. Sluit een soort van schakelaartje aan op het schakelpedaal en ga gewoon tellen. Het indicatortje reageert meteen en je kunt het gebruiken op elke motor.
Als jullie hem kleiner en met liefst 2 led kleuren kunnen maken,
zodat de gebruiker zijn kleur kan kiezen.
Ook belangrijk de prijs en betrouwbaarheid.
Ik heb hier misschien een linkje waar je iets aan hebt:
http/www.powercommander.nl/Frames/Pdf/digi.pdf
Als dit jullie lukt heb ik zeker ook interesse.
(Afbeelding)
Ben erg benieuwd
Die zijn best wel prijzig vind ik,
en waarom is met blauwe leds 10 euro duurder