Texel Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag met mn pa naar ducati zaltbommel geweest om een ''speeltjé'' voor mn pa te halen...het is een Buell 1125R uit 2008 met o.a.

hammer systeem
brembo rc19 rem en koppelingspomp
ander ruitje
stalen leidingen
valtermoto remschakelset en alles van rizoma, aardig gek dus!!
andere tank
andere kont
andere air intakes
xenon en nog wat zooi

hier wat foto's, let niet op de stikkers..gaan eraf ;)

GRUWELIJK!!!!!!!!!!!!!!! GRUWELIJK!!!!!!!!!!!!!!! GRUWELIJK!!!!!!!!!!!!!!! GRUWELIJK!!!!!!!!!!!!!!! GRUWELIJK!!!!!!!!!!!!!!! GRUWELIJK!!!!!!!!!!!!!!! GRUWELIJK!!!!!!!!!!!!!!! GRUWELIJK!!!!!!!!!!!!!!! GRUWELIJK!!!!!!!!!!!!!!! GRUWELIJK!!!!!!!!!!!!!!! GRUWELIJK!!!!!!!!!!!!!!! GRUWELIJK!!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Nou nou die Huib!!!,dan moeten we komende zomer toch maar de TT Van Texel gaan organiseren zowat met al dat snelle spul op t Eiland....

tjah..toen ik in 2007 mn rijbewijs haalde was er bijna niemand met een supersport..nu zie je steeds meer jeugd lijkt et wel, en allemaal 2 cilinders :P
 
en we moeten nog ff uitvogelen wat dit is..oliekoeler?

in ieder geval een dolblije pa

(en ik natuurlijk ook want ook deze fiets schijnt verschrikkelijk hard te trekken, volgens tests sneller op de eerste meters dan een 1098..)

Wachten op mooi weer dus :p[afbeelding]

Zolang de Duc voorop blijft is het goed toch ? :P

m2.jpg


Maar toch stiekem een harley he ! in een racers-jasje 8-)
 
mn vader is niet zo'n hardrijder, hoest met pieter??

hoeft toch ook niet..?
maar vond het wel tof dat ie ondanks het model en vermogen.. toch voor een 'harley' gegaan is .. ( dat zijn de rest van zijn fietsen toch ook als ik het goed heb ? )

Sprak hem vanmiddag .. en hij zal het zelf vast beter kunnen vertellen.. maar ik doe een poging.. begreep dat het goed ging.. ondanks dat de hele heisa eromheen zijn tol begint te eisen.. want hij wacht nu al best lang op de onderzoeken.. waarin ze kijken in hoeverre de rook schade aangericht heeft.. of nog kan gaan aanrichten op de lange termijn.. dus nog ff spannend!
 
Nou, veel is er misgegaan afgelopen week. Fout bij de politie, fout in het ziekenhuis, fout bij de GGD.

Nu is er het één en ander via DCMR gespeeld en als het goed is krijg ik morgenochtend een telefoontje van mijn huisarts over hoe verder. GGD ging mijn huisarts bellen om alles eerst uit te leggen. Lijkt te gaan om een vrijdagmiddag-weekend gevoel waar ze mee zaten. Niet echt tactisch dus.

Verder voel ik me ok, maar wordt dat wachten en die talloze overleggen over het hele 'incident' wel zat.
 
Nou, veel is er misgegaan afgelopen week. Fout bij de politie, fout in het ziekenhuis, fout bij de GGD.

Nu is er het één en ander via DCMR gespeeld en als het goed is krijg ik morgenochtend een telefoontje van mijn huisarts over hoe verder. GGD ging mijn huisarts bellen om alles eerst uit te leggen. Lijkt te gaan om een vrijdagmiddag-weekend gevoel waar ze mee zaten. Niet echt tactisch dus.

Verder voel ik me ok, maar wordt dat wachten en die talloze overleggen over het hele 'incident' wel zat.

ja wat een gedoe tering!

je moet ook ff je vakbond bellen ook he, kijken wat die kunnen roggelen!!!
 
Sneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw

Zo ff olie en zo goed als alle filtertjes vervangen bij de TDI.
 
laatst ook zo'n filmpje waar edwards met 0.00005 duizendste van een seconde won, en na de uitloopronde bleek dat de transponder van foggy net wat te ver naar achter zat, won ie nog steeds haha
 
vandaag maar ff met het openbaar vervoer gegaan, was er ff klaar mee..gister met 35 kilomter per uur en zweet op mn kop met -1 ring amsterdam gereden, was niet ontspanne....

beter dat ik niet metzeler k0 onder mn kont had hehe, maar was wel billenknijpen

mn afslag was ook wit..dus vierkantje bochten :+ , als je dan thuis bent trek je wel bij..maar echt 20 minuten ''je bent gek'' tegen jezelf roepen is ook niet alles :P
 
Kan het me voorstellen :P maar goed, mijn Blade staat dan ook al vanaf begin september in de 'winterstalling' hehe
 
Vandaag een 1198s kappenset gekocht ( zwart )..
Beetje nep maar vond zwart toch een stuk mooier!! En ALS je op je muil gaat heb je wat achter de hand.. :)

Foto's volgen zodra ik aan het knutselen raak!

Je heb gelijk Arthur , betreft dat plaatje.. ;)
 
Vandaag een 1198s kappenset gekocht ( zwart )..
Beetje nep maar vond zwart toch een stuk mooier!! En ALS je op je muil gaat heb je wat achter de hand.. :)

Foto's volgen zodra ik aan het knutselen raak!

Je heb gelijk Arthur , betreft dat plaatje.. ;)


Ach.. als het 1198 S stikkertje eraf gaat.. dan valt dat neppe ook wel mee ;)
Maar ben benieuwd! heb nog nooit een zwarte in het wild gezien!

duurt trouwens nog een mozestijd tot ze de schuur weer uit kunnen! B|
daarom ff een foto van hoe mijn beestje er nu (lekker warm) bij staat .....
Foto-H3SO6RH4.jpg


Jullie btw ook Bikerboyzz voor de 36e keer aan het kijken?
of doen jullie WEL wat nuttigs vanavond? :+
 
Ach.. als het 1198 S stikkertje eraf gaat.. dan valt dat neppe ook wel mee ;)
Maar ben benieuwd! heb nog nooit een zwarte in het wild gezien!

duurt trouwens nog een mozestijd tot ze de schuur weer uit kunnen! B|
daarom ff een foto van hoe mijn beestje er nu (lekker warm) bij staat .....
[afbeelding]

Jullie btw ook Bikerboyzz voor de 36e keer aan het kijken?
of doen jullie WEL wat nuttigs vanavond? :+


hahaha..foute film, je moet wat..

Ik zit weer in amsterdam, maar mischien ga ik morge wat sleutelen (bezigheidsterapie)

duc staat er wel knap bij zo aat, ben je toevallig een liefhebber :+ ??
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan