Texel Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afgelopen week een Power comm op de Honda gezet en op de dyno geweest bij Madracing...met K&N Luchtfilters en de Yoshimura,s kwam ie op 132,8 Pk bij 9182 Rpm en 111,7 Nm bij 9353 Rpm...niet slecht voor een ouwe Honda ....;-)
 
GroteFoto-QKCOAEIT.jpg
 
Teringggg.. Die foto , volgens mij heb ik niet al de foto's gexien

Ben je geslaagd piet?!
 
Andere demper komt er nog onder.
Stuureind spiegels komen erop.
Nieuwe achterband.
Nieuwe 14 ah accu.
En nog een beurt enzovoorts!
 
Andere demper komt er nog onder.
Stuureind spiegels komen erop.
Nieuwe achterband.
Nieuwe 14 ah accu.
En nog een beurt enzovoorts!


gefeliciteerd man.ziet er allemaal super uit !!! orginele schoorsteen is gegantisch zwar trouwens.

@ chris, ik hoorde het vanje pa op de motorbeurs! best aardig wat pk's dus..
ik ben superfan van de pc3
 
Demper gaat er daar nog af. Krijg hem er wel bij. Maar heb een LeoVince demper besteld. Daar gaat geen db killer in, ook al krijg ik die er wel bij. Moet brullen 't zooitje!!
 
Demper gaat er daar nog af. Krijg hem er wel bij. Maar heb een LeoVince demper besteld. Daar gaat geen db killer in, ook al krijg ik die er wel bij. Moet brullen 't zooitje!!


*O*

op de foto's afgaand ziet het er superstrak uit man..
veel beter als die uit eindhoven volgens mij!!

Kriebelt nu al om die 4 cilinders eens lekker te laten klappen in sliedrecht !! *D
( en Texel uiteraard.. maargoed moeten ergens beginnen :+ )
 
Demper gaat er daar nog af. Krijg hem er wel bij. Maar heb een LeoVince demper besteld. Daar gaat geen db killer in, ook al krijg ik die er wel bij. Moet brullen 't zooitje!!


welkom bij club 2 cilinder dus! Ik kan nu officieel niemand meer waarmee ik rijd en geen 2 cilinder rijd...behalve kim een 1 cilinder :+
 
Hoeveel km's bj en waar heb je hem vandaan?!

Leuk stukje rijden zag ik al..
 
arme aatspagaat met z'n 'rondje sliedrecht'..
voorlopig staat de duc nog in onze schuur en is z'n sleutel in ons bezit.

het typen wil weer wat lukken en over 4 weken begint er een droogteperiode, want dan gaat m'n gips eraf! Tot die tijd kan ik naar 3 tastbare duc's kijken en aat naar....... :P
 
Geen pasta en trouwens.. als je tegen die tijd weer wat breekt, wat niet onwaarschijnlijk is, dan koken ik en aat fatsoenlijke dingen. Nouja, aat kookt, ik noem het fatsoenlijk en kijk er serieus bij!

Haha, maar nee hoor Daf, beterschap en succes ermee!!
 
Pizza mondo met veel knoflooksaus em een paar dobbelstenen denk..


:D. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan