Texel Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Biertje voor de persoon die raad wat er in het laatste zinnetje staat, het is vrij goed te vertalen denk ik hahha :+
 
plekjes vrij ???? leg uit... groep hoeveel ?? aangezien ik geen ene reet aan rondjes-rij ervaring heb..

Oja.. en ff over een goeie motorzaak in Den Burg.. _O-
ik zou otto's tweewielershop proberen.. :+


haha die ken ik al.... heb ik al een bus kettingvet gesjopt :+
 
Plekje kost 189 eu en is groepje minder snel , vrij rijden.. Niet ideaal mischien.. Maar dan heb je wel op het machtige assen gereden :)

Als je je niet laat opfokken kan je echt een mooie dag hebben!!
 
Il mio paratacchi in carbonio sono molto dolce con la moto

Arthur è un gay profilo pilota Ducati


_O- _O- _O-

@ Piet, jij wil echt iedereen dronken voeren he *D


@ crisis2508 (chris dus ;) ) gespot, 5 uur boot had je..lekkere roffel
 
Laatst bewerkt:
Haha, jaa :+

Heb er wel echt weer zin in! Lekker zu Texel cruisen vrijdag, lekker geroffel van twee Italiaantjes.. Komt helemaal goed denk ik ;)
 
even wat voorbeeldjes
full
 
@ crisis2508 (chris dus ;) ) gespot, 5 uur boot had je..lekkere roffel~[/quote]


Jep klopt kwas ff om een rondje met Thomas Buis en Thomas Smidt,was wel ff leuk enne met 6 cilinders verdeeld over 3 motoren is t altijd goed!...Rsv-r-2004 Buell xb-12-r enne Sp1..


De dempers zijn idd wat hard maar ach wat zou t...Yoshi,s zijn wel erg goed...kwas bij Mad racing op de bank en er kwam 133,4 pk uit niet slecht voor een sp uit 2000!.

Groeten Pieter jan.
 
Texel wordt van 't weekend wel het 2 cilinders paradijs denk ik. Toeristen haken massaal af.. klagen over herrie en dat de glazen van de tafels af trillen..
 
Texel wordt van 't weekend wel het 2 cilinders paradijs denk ik. Toeristen haken massaal af.. klagen over herrie en dat de glazen van de tafels af trillen..


wegen zijn nog wel wat vervuilt, jammer dat er dus morge geen regenbuitje valt..

dit ook met 2 en 4 cilinder..het is in ieder geval best bizar hoeveel mensen er voor een 2 cilinder kiezen op texel
full
 
Pjee, maatje van mij is misschien geinteresseerd in de Mille! Denk dat ik wat fototjes maak van dat ding dit weekend. Kan hij op z'n gemak kijken thuis.

Heeft z'n rbw alleen nog niet! Maargoed, je hebt hem nog niet verkocht ook, dus kans dat hij hem gaat / wilt kopen.
 
Pjee, maatje van mij is misschien geinteresseerd in de Mille! Denk dat ik wat fototjes maak van dat ding dit weekend. Kan hij op z'n gemak kijken thuis.

Heeft z'n rbw alleen nog niet! Maargoed, je hebt hem nog niet verkocht ook, dus kans dat hij hem gaat / wilt kopen.

grappig, fotomaak maar raak..als hij er nog is is hij er nog zeggen we dan ;) :+
 
Precies! Zal een camera meenemen en dat ding is mooi op wat plaatjes zetten!

Gaan we de vholdr nog gebruiken pjee? Voor een 'isle of Texel TT 2011 1e editie'? :+
 
Laatst bewerkt:
Precies! Zal een camera meenemen en dat ding is mooi op wat plaatjes zetten!

Gaan we de vholdr nog gebruiken pjee? Voor een 'isle of Texel TT 2011 1e editie'? :+


ik wil wel achter jou aanrijden en je filmen hoor ;)

moeten we ff kijken hoe we de beelden slowmotion kunnen krijgen!
 
Of we knallen hem op verschillende motoren. Vind het filmpje van vorig jaar nog steeds tof om af en toe te kijken!
 
Ik kan ook wel wat proberen.. moet je 't alleen ff bij mij thuis zien te krijgen. Met windows movie maker is een hoop te doen. Vind 't wel leuk om een beetje te hobbyen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan