Texel Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja zal is kijken.. Heb er sowieso 1 van 4gb.. is dat genoeg denk je? Anders zouden we moeten mailen oid..
 
wat is t plan Pieter Jan voor zaterdag??? miss kom ik ook wel ff om een rondje...er ligt wel veel klerezooi op de weg momenteel vooral hoornder/westerweg..
 
wat is t plan Pieter Jan voor zaterdag??? miss kom ik ook wel ff om een rondje...er ligt wel veel klerezooi op de weg momenteel vooral hoornder/westerweg..

het plan is (neem ik aan) rondje op zaterdag met :

- aatspagaat
- Dirkr6
- Tuonopiet
- Pjee
- Carbon1990?!
- ''Papa'' Huib

en renevtr plus jij zijn welkom uiteraard, en dan mischien een bakkie doen

wat denkt de rest hiervan?
 
Pjee, maatje van mij is misschien geinteresseerd in de Mille! Denk dat ik wat fototjes maak van dat ding dit weekend. Kan hij op z'n gemak kijken thuis.

Heeft z'n rbw alleen nog niet! Maargoed, je hebt hem nog niet verkocht ook, dus kans dat hij hem gaat / wilt kopen.

@piet ; en wie is dat maatje van je dan wel niet ? gaat jeffrey eindelijk voor zijn rijbewijs??

@ pjee ; Carbon1990 zit nog tot na het weekend in het gips.. komt een potentiele koper voor de kawa zaterdagochtend !! dus met zijn 2en rijden zit er ook niet in :P

Verzamelen kan in Den Hoorn ook wel denk? staat ook een bakkie-zet apparaat..
en zolang tuonopiet daar niet aan zit komt er best aardig spul uit.. :+
 
Nee Jordy! Die is eindelijk wel écht begonnen met lessen, heeft zelfs z'n theorie al! :)
 
kutkutkutzooii...

net een rondje geweest.. lekker aan het gassen.. zie ik bij het tanken dat heel de linkerkant onder de koelvloeistof zit..?? iemand een idee hier ? hij staat nu af te koelen buiten.. straks ff kijken hoe of wat..

al kan ik het niet vinden word het hem morgen niet iig.. :(
 
Zo, dat is kut..

Maar waar zit je koelvloeistofreservoir dan? En hoe staat je peil nu daarvan?
 
@ aat, geen overdruk ofzo?!

Als we maar niet eindigen in die wiskeytoko.. Smeken voor een biertje en elkaar veren in de reet steken zucht..
 
Hahah. Die whiskeybar was goed man! Er komen daar zelfs mensen speciaal uit de VS :+
 
zie hier.. _O-
full
 
dsc02425(p:restaurant,5123)(c:0).jpg


Jammer dat het zo druk was de vorige keer..

rij-kopenhagen.jpg


De laatste foto is genomen bij het vliegveld, daarvandaan vertrekken de helicopters..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan