Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

The Cathedral awaits WorldSBK 28-30 april 2017

Wat gaat Michael doen dit weekend?

  • geen podium

    Stemmen: 12 27,3%
  • 1 keer podium

    Stemmen: 16 36,4%
  • 2 keer podium

    Stemmen: 8 18,2%
  • Geen flauw idee, maar ik wil wel op een antwoord klikken, du

    Stemmen: 8 18,2%

  • Totaal aantal stemmers
    44

Lang verhaal kort,in jouw optiek mag Rea cruisen op de ideale lijn en een snelle ronde verknallen omdat hij gewoon beter is
De wedstrijdleiding heeft hem naar plek 4 verplaatst op de grid,lijkt me voldoende bewijs(hij bestreed het ook niet)
Maw,Davies had het volste recht om 'm eens flink op z'n bek te rammen en zo geschiedde
 
Gelukkig is de ongelukkige Marvin Fritz inmiddels buiten levensgevaar en aan de beterende hand....
dat maakt me wel erg blij:-)

goed nieuws,

Marvin mag naar huis en praat er al over dat hij volgende week weer rijdt

Ik heb de crash in slow motion op jouw buis gezien en de klap die hij tegen de helm kreeg was niet mis.
Verbazingwekkend dat hij er zo vanaf is gekomen, op beide schouders een beschermengeltje
 


Misschien was het even onduidelijk maar ik had het over een rechtstreeks duel : de race dus !
Dat Rea op de lijn zat tijdens de ronde van Davies zal ik niet ontkennen, een reactie van Davies is dan het probleem ook niet. Het gelul van hem daarintegen wel , en elkaar op de bek rammen ( zoals jij het noemt ) hoort er al helemaal niet bij thuis.
 
Deze wel


Love hugh..
(Beetje doorscrollen voor heel veel hele mooi stills )
 
Laatst bewerkt: