The REAL LimboCl@n Powered Version 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet in de soep verders, maar heel erg veel heb ik er niet aan gehad, de jongens hebben geloof ik wel genoten....

meisje is echt alleen maar ziek geweest...en nu gaan we er hier thuis mee verder...



jammer zeg, en je had je er zo op verheugd.......
Volgende keer beter he
 
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

full

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*


full


*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Ik heb nooit geweten dat dit sinds het ontstaan van limburgrijders.nl nog leefde. Nou, bij deze wil ik dan ook wel ind e openingspost. De meesten zullen wij wel kennen, en de rest moet maar een keertje meeklappen met de toertochten!
groetjes, Hans

full
 
Ik heb nooit geweten dat dit sinds het ontstaan van limburgrijders.nl nog leefde. Nou, bij deze wil ik dan ook wel ind e openingspost. De meesten zullen wij wel kennen, en de rest moet maar een keertje meeklappen met de toertochten!
groetjes, Hans

[afbeelding]

Volgens mij leeft dit veel harder....... :+
 
Ik heb nooit geweten dat dit sinds het ontstaan van limburgrijders.nl nog leefde. Nou, bij deze wil ik dan ook wel ind e openingspost. De meesten zullen wij wel kennen, en de rest moet maar een keertje meeklappen met de toertochten!
groetjes, Hans

[afbeelding]


Hehe, niet vloeken in de kerk :N :N

Welkom dan maar weer :W



Je staat erbij :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nooit geweten dat dit sinds het ontstaan van limburgrijders.nl nog leefde. Nou, bij deze wil ik dan ook wel ind e openingspost. De meesten zullen wij wel kennen, en de rest moet maar een keertje meeklappen met de toertochten!
groetjes, Hans

[afbeelding]

Heey grimmie :W welkom back en doe jij eens goede kleren aan op de bike .
Of heb je titanium knietjes van meneer de doktor gekregen _O-
 
Heey grimmie :W welkom back en doe jij eens goede kleren aan op de bike .
Of heb je titanium knietjes van meneer de doktor gekregen _O-

hahah volgens mij had je bij dei verschrikkelijk hete zomertoer ook zoiets opgemerkt op het terrasje...dat was mijn kevlarjeans....die zijn ondertussen de deur uit en de vervanging is een zeer prettige revit jeans :D
 
hahah volgens mij had je bij dei verschrikkelijk hete zomertoer ook zoiets opgemerkt op het terrasje...dat was mijn kevlarjeans....die zijn ondertussen de deur uit en de vervanging is een zeer prettige revit jeans :D

Eeh dat zegt mijn niet zoveel ,maar neem aan dat daar dan bescherming inzit :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan