The Riding Game MF Style [Deel 10]

Status
Niet open voor verdere reacties.
inderdaad niet in mijn omgeving te vinden, de bossen en dergelijke langs gereden om te kijken of het er is, maar helaas niks aangetroffen.
 
Er zijn wel een paar halloweenwandelingen in Nederland, maar dat is zo amateuristisch/kleinschalig, dat het niet op borden wordt aangekondigd. Althans, dat maak ik op uit de resultaten van Google, want ik had er hiervoor nog nooit van gehoord. ;)
 
Er zijn wel een paar halloweenwandelingen in Nederland, maar dat is zo amateuristisch/kleinschalig, dat het niet op borden wordt aangekondigd. Althans, dat maak ik op uit de resultaten van Google, want ik had er hiervoor nog nooit van gehoord. ;)

Zijn dan ook de aankondigings borden niet amateuristisch/kleinschalig O-) O-) ;)
 
_O-

[me="Basch"]krijgt een ingeving...[/me] :Y O-)

Eej Valsspelert, nu niet zelf een prutserbordje in elkaar zetten en daar een foto van maken... :) (Dit mag wel maar weet dat ik dan langs ga komen om de tocht te doen, waar minstens 4 liter HJ aanwezig moet zijn en wat anders lekkers te drinken...)

Ow, en niet vergeten: Dat de organisatie hiervan ook verkleed moet zijn.... :)

PS was een leuk tochtje vandaag... :)
 
Kijk nou toch eens wat ik aantrof, zo vlak voor het verlopen van de opdracht:

IMAG0965.jpg


IMAG0966.jpg


Zelfs de 4 liter HJ en iets anders lekkers staat erop. Over toeval gesproken. :P
 
Volgende opdracht:

Je motor naast een apenstaartje.

Bij voorkeur een echte, maar op een (reclame-)bord/poster mag ook.
 


Je motor op één foto met een oude en een nieuwe windmolen, dus zo'n windturbine en een traditionele windmolen


 
Laatst bewerkt:
De windturbine op de achtergrond is wat moeilijk te zien (want het is een beetje heiig), maar hij staat er echt. Op de eerste foto aan de horizon (boven mijn tank) en op de tweede foto vrijwel helemaal links. De tweede foto is mooier, maar daar is de windturbine wel heel slecht zichtbaar.

IMAG0970.jpg


IMAG0972.jpg


Ik kon niet verder naar achteren, want dan zou ik in de sloot vallen. ;)

Op Google Streetview is ie beter te zien:
Google Maps
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan