Tilburg Topic Deeltje 18: R1twan en "vrienden"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan heeft die Duitser een keer wat anders om op te knagen...

Inderdaad .... Vrees dat dat k'nijn er hier niet al te zachtzinnig mee om zal gaan springen, maar de kans bestaat dat een kat m'n k'nijn ook nog aardig zal toetakelen :)

En @ Ster: als je konijn leest zoals ik het net schreef .... dan snap je misschien nog beter waarom ik dat beest hier ooit konijn noem (Konijn -> k'nijn -> K-9 :+ )
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad .... Vrees dat dat k'nijn er hier niet al te zachtzinnig mee om zal gaan springen, maar de kans bestaat dat een kat m'n k'nijn ook nog aardig zal toetakelen :)

En @ Ster: als je konijn leest zoals ik het net schreef .... dan snap je misschien nog beter waarom ik dat beest hier ooit konijn noem (Konijn -> k'nijn -> K-9 :+ )

Aha :+ _O-
 
Donderdagavond ff mee weggeweest richting moergestel en binnendoor naar Alphen via Gilze weer naar Tilburg. Vrijdagmiddag rondje Tilburg gedaan.

en een piccie van de zxr400
full


Rijles _O-

Maar 't maakt zoals jij 't doet dus eigenlijk niets uit....

@ Romy: Reed jij Vrijdagmiddag trouwens met die ZXR400 richting den Bosch over de N65 ?
 
Dan was jij het niet :+

Ding wat ik achterop reed op de N65 was een blauwe en had aan de linkerkant ook nog een demper. Waarschijnlijk dus een ZZR400 geweest, alleen kon ik dat in de gauwigheid niet zien.

Mooi speeltje trouwens :Y
 
Laatst bewerkt:
De zxr is van 1991 en heeft 42.750km op de klok, achterband recent vervangen, tandwielen en ketting ok, moeten voor 2 andere schijven op ivm trillen met remmen (is gebruikt goed aan te komen).
Prijsje 1300 euro.

@ DUC-Power: is niet de eerste brommer van "Motorhuis Romy"
 
De zxr is van 1991 en heeft 42.750km op de klok, achterband recent vervangen, tandwielen en ketting ok, moeten voor 2 andere schijven op ivm trillen met remmen (is gebruikt goed aan te komen).
Prijsje 1300 euro.

@ DUC-Power: is niet de eerste brommer van "Motorhuis Romy"

Thanks voor de info! =)
 
Romy heeft nét een nieuw dochtertje :+

Klik anders maar eens op dat huisje onder z'n nickname
 
Laatst bewerkt:
Oooh wat lief !=) ..Ik wens jullie heel veel succes toe! *D Dat ze een stoere moto chick mag worden! *O*
 
Ik kan dat soort "dingen" ook niet meer mooi vinden ... maar misschien dat ze d'r zélf wel blij mee is
 
Valt me wel een beetje tegen dat je nou ineens geen SS fiets meer in je ondertitel hebt staan.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan