Tilburg Topic Deeltje 18: R1twan en "vrienden"

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ de Eifelgangers: Have fun en niet te hard rijden...................


full
 
Ook een goede morgen :W

Voor iedereen hier alvast een prettig weekend, wij gaan lekker een lekker weekendje (water?) fietsen in de Eifel :+

@ Viccie: Véél suc-6 met je rij-examen vanmiddag .... en de volgende keer zien we je gewoon met je eigen motor, dus :Y
 
Laatst bewerkt:
goeien morgen allen het werkende deel zit er weer op nu de motor wassen -poetsen - bepakken en dan staat hij klaar, om Zondag naar Ijmuiden en daarna naar Schotland verscheept te worden. (met mij erbij hoor ) :9~

De Eifelgangers hebben net als wij er geen goed weer op, maar het is een vast gegeven dat je het meeste leert van natte condities......en ik weet dat dat waar is. (Ook in bed trouwens) _O-
 
goeien morgen allen het werkende deel zit er weer op nu de motor wassen -poetsen - bepakken en dan staat hij klaar, om Zondag naar Ijmuiden en daarna naar Schotland verscheept te worden. (met mij erbij hoor ) :9~

De Eifelgangers hebben net als wij er geen goed weer op, maar het is een vast gegeven dat je het meeste leert van natte condities......en ik weet dat dat waar is. (Ook in bed trouwens) _O-

Twan, jij mag trouwens helemaal niet weg, dit is "jouw" topic :P
:W
 
Goeiemiddag. Wie weet een goed en betaalbaar adres voor nieuwe banden incl montage? Wat mag een 180 achterband ongeveer kosten ?
 
Goeiemiddag. Wie weet een goed en betaalbaar adres voor nieuwe banden incl montage? Wat mag een 180 achterband ongeveer kosten ?

Zo'n beetje elke motorzaak heeft aanbiedingen en anders kun je altijd wel iets van korting bedingen.. Wat voor band(en) wil je eronder hebben? Ik heb een set contimotions eronder liggen, in de aanbieding voor 275 all in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan