Tilburg Topic Deeltje 19: En de avonturen van R1Twan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik was ff een lang weekend weg en kwam terecht in het Zwarte Woud. Daar heb ik de vrijdag een fiets gehuurd om even lekker mee te toeren met mijn vriendin achterop. Een echte BMW F800GS, tjha, 30+'er he :P Het is daar echt heerlijk sturen en omdat er regen was voorspeld was het ook nog eens erg rustig. Gelukkig heb ik geen druppel gehad, bovenop de berg was het alleen wel erg frisjes met 2 graden. Die handvatverwarming kwam dus erg goed van pas. En het rijdt trouwens best lekker, zo'n BMW, alleen die knipperlichten....
 
Ja *O* :D met uitzicht op uni

Haha gezellig met MFers hier.. Kwam je zelfgemaakte MF stikker al tegen :+
Ik zit op de 5e in hetzelfde blok met uitzicht op de uni _O-

We kapen Tilburg topic, MF studenten :+
Snel wegwezen hier voor opa Twan boos wordt :j
 
Laatst bewerkt:
Ik was ff een lang weekend weg en kwam terecht in het Zwarte Woud. Daar heb ik de vrijdag een fiets gehuurd om even lekker mee te toeren met mijn vriendin achterop. Een echte BMW F800GS, tjha, 30+'er he :P Het is daar echt heerlijk sturen en omdat er regen was voorspeld was het ook nog eens erg rustig. Gelukkig heb ik geen druppel gehad, bovenop de berg was het alleen wel erg frisjes met 2 graden. Die handvatverwarming kwam dus erg goed van pas. En het rijdt trouwens best lekker, zo'n BMW, alleen die knipperlichten....

Good to hear that! :] :]

Was je al overgestapt kwa motor?
 
@Kaas, Beterschap!

@Vic, Proficiat met je roze kaartje!

@Twan, jammer weer hoor, gelukkig zelf niks en er staat toch vast voorlopig wel
een fietske in de garage om te overbruggen tot er een ander is.
Hebben ze bij van meel niet standaard een nieuwe klaar staan voor jou als
trouwe klant?
 
@Kaas, Beterschap!

@Vic, Proficiat met je roze kaartje!

@Twan, jammer weer hoor, gelukkig zelf niks en er staat toch vast voorlopig wel
een fietske in de garage om te overbruggen tot er een ander is.
Hebben ze bij van meel niet standaard een nieuwe klaar staan voor jou als
trouwe klant?

Thanks!, maar tis een papiertje :( In BE lopen ze nog achter :+
 
@Kaas, Beterschap!

@Vic, Proficiat met je roze kaartje!

@Twan, jammer weer hoor, gelukkig zelf niks en er staat toch vast voorlopig wel
een fietske in de garage om te overbruggen tot er een ander is.
Hebben ze bij van meel niet standaard een nieuwe klaar staan voor jou als
trouwe klant?


Er staat al een nieuwe jah als nu de oude eens aankwam in De Maai kan het zo gebeurd zijn !!!
 
Schijnbaar wil m'n werkgever graag betalen voor de diesel... m'n volgende opdracht (na ruim 9 jaar Interpolis Tilburg zónder extra kosten qua afstand) ligt in Maastricht, da's per dag ruim €70,- netto bovenop m'n normale reiskosten.... met een eigen auto :+

Lekker Belangrijk _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik was ff een lang weekend weg en kwam terecht in het Zwarte Woud. Daar heb ik de vrijdag een fiets gehuurd om even lekker mee te toeren met mijn vriendin achterop. Een echte BMW F800GS, tjha, 30+'er he :P Het is daar echt heerlijk sturen en omdat er regen was voorspeld was het ook nog eens erg rustig. Gelukkig heb ik geen druppel gehad, bovenop de berg was het alleen wel erg frisjes met 2 graden. Die handvatverwarming kwam dus erg goed van pas. En het rijdt trouwens best lekker, zo'n BMW, alleen die knipperlichten....


Gelukkig kwamen ze daar bij BMW ook achter en hebben ze dat aangepast. Wat een drama is dat he?
 
Schijnbaar wil m'n werkgever graag betalen voor de diesel... m'n volgende opdracht (na ruim 9 jaar Interpolis Tilburg zónder extra kosten qua afstand) ligt in Maastricht, da's per dag ruim €70,- netto bovenop m'n normale reiskosten.... met een eigen auto :+

Lekker Belangrijk _O-


Jij liever dan ik! Jaren op de weg gezeten om op locatie te werken maar dat was ik zo beu..........Morgen weer lekker op het fietske! :Y
 
Gaan we het hier nou ook al over "ONS" spul hebben .....

Amstelbier... is als Heineken...
 
TSja ... óf ik m'n uren maak in de auto óf op kantoor .... 8 uur = 8 uur... de rest zijn overuren :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan