tips gevraagd om mijn fazer te pimpen

andere uitlaten, bellypan eronder, paar fraaie spiegels en een mooie kentekenplaathouder, dan ben je er al bijna :Y de Fazer is op zich al redelijk compleet, met deze aanpassingen krijgt hij al een compleet ander gezicht.
 
Andere uitlaten, andere kentekenplaathouder zodat je al dat plastic kwijt bent. Andere (kleinere) knipperlichten.
FazerS2.jpg

of
2012-01-23133748.jpg


Dan nog een bellypan, valdoppen, velgen andere kleur geven, mooie rem/koppelingshendel ipv standaard, seatcover etc. etc :P
_MG_0501.jpg


Inspiratie genoeg...?

Kijk anders even hier, staan ook veel ideeen :)
De Fazerrijders (V/M) Hangplek - Deel 11
 
Laatst bewerkt:
Edit meangreengirl: Alweer spam. Kom ik het nog eens tegen gaat je account op slot.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
full

Ik heb nog een laser uitlaat liggen. Die mag je voor 200 euries wel overnemen.
Doe er toch niets meer mee. Kan nog wel meer foto's doorsturen als je geinteresseerd bent.
Laat maar iets horen.
Groeten
 
Als hij dan toch wit is, denk dan eens aan de Yamaha 50th anniversary modellen: wit met rode blokken. Deze worden dit jaar uitgeleverd bij R1, FZ8 etc..maar natuurlijk niet meer bij Fazers. Staat best goed en moet nog best haalbaar zijn op je Fazer: er zijn vast stickersets voor. Voordeel is dat je iets unieks hebt, maar dan wel in een kleurstelling waarmee je hem ooit ook weer kunt verkopen.

Wit is altijd goed :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan