Tis een Gixxer geworden

Sphynx1038

MF'er
2 mrt 2004
139
0
Fijnaart
Zoals jullie Misschien gelezen hebben zocht ik een nieuwe fiets nou na een paar meningen van jullie ben ik gister verliefd geworden op de nieuwe gixxer 600 2004
dit is hem geworden
full


heb er meteen een bos gp1 bijgedaan
 
Gixxer!!! :}

Vind hem alleen te geel. Had iets meer gebroken moeten zijn... Maar is zelfde verhaal bij de blauw-witte. Die heeft weer teveel wit.

[me]RoyR is een mierenneuker...[/me]
 
Goede keus..maar weer een


"ELMO

het geile kaaskuikentje gesignaleerd!"


Wat zal die gaan dat kaaskuikentje!
 
Bedankt voor al jullie reacties hoor, ik zal ff vertellen hoe het is gegaan.
Ik was een beetje besluitenloos welke fiets ik moest gaan kopen maar ik zou moest een blade hebben ik vanuir rdam naar Eindhoven daar gekeken en gevraagd voor een evt proefrit maar ja die verkoper daar wilde totaal geen moeite doen dus ik dacht toedeledokie, er zijn er meer.
Toen naar Arkel die meneer daar wist het heel goed te vertellen, ik kreeg de fiets niet mee, want hij was goed ennuh dan moest ik daar maar vanuit gaan want hij test alle fietsen zelf, vond ik een beetje raarrrrr want als ik een fiets koop wil ik wel graag eerst ff rijden, dus daar was ik ook niet echt van gecharmeerd. :(
Toen als laatste kwamen we aan bij Bodegraven bij Goedhart motoren Jemig wat een aardige gasten daar zeg het was half vijf en ik zag die gixxer, alleen in 750 dus ik zeg tegen die gogum he waar is de 600 oh die staat buiten, ik kijken en meteen verliefd he ik zeg tegen hem doe maar in het geel, toen heb ik hem onder het genot van een lekker biertje gekocht.
Al met al 400 kilometer gereden en 20 kilometer verderop gekocht hehe :+
 
ik heb ook hele goeie ervaring met goedhart, altijd aardig en gezellige mensen, ook bereid wat voor je te doen. ze zijn alleen niet de goedkoopste,

hele mooie motot trouwens! ik moet er dinsdag nog zijn, dus als ie er dan nog staat zal ik hem ff van dichtbij bekijken :9
 
Gixxer!!! :}

Vind hem alleen te geel. Had iets meer gebroken moeten zijn... Maar is zelfde verhaal bij de blauw-witte. Die heeft weer teveel wit.

[me]RoyR is een mierenneuker...[/me]

en is het veel lekkerder dan met de mieren?

maar ff ontopic

GAAF DING :} :} :} :} :} :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ IK WIL OOK '(
 
Gefeliciteerd! Heeeeeeeeele mooooooie fiets! :9 Als ik weer een supersport zou gaan rijden zou ik zeker ook voor een gixxer gaan. :}

Ben nu eigenlijk wel benieuwd geworden of je nou nog proef hebt gereden voor de aankoop.

Gr, Indorider
 
Gefeliciteerd! Heeeeeeeeele mooooooie fiets! :9 Als ik weer een supersport zou gaan rijden zou ik zeker ook voor een gixxer gaan. :}

Ben nu eigenlijk wel benieuwd geworden of je nou nog proef hebt gereden voor de aankoop.

Gr, Indorider

:9 Nee heb niet proefgereden maar ja nieuw is altijd goed he *D
 
:9 Nee heb niet proefgereden maar ja nieuw is altijd goed he *D
|(
Je moet en zal een blade, wordt pissig omdat je geen proefrit mag maken,
en koopt dan maar een gixxer (600 nog wel, ipv blade :? ) zonder proefrit
You lost me there...

Maar dat ie mooi is staat buiten kijf :}
ben zelf meer een 750-man
 
|(
Je moet en zal een blade, wordt pissig omdat je geen proefrit mag maken,
en koopt dan maar een gixxer (600 nog wel, ipv blade :? ) zonder proefrit
You lost me there...

Maar dat ie mooi is staat buiten kijf :}
:^
 
Terug
Bovenaan Onderaan