klopt, er zit een dyno kitje stage 3 eronder. Dit is ook het enige aanpassing (inclusief sports demper natuurlijk) wat er nodig is voor open lucht filters. Trouwens raad ik je heel sterk aan om alleen van K&N te kopen. Dit is echt het enige echt goed merk voor deze dingen. Ik heb trouwens ook nog een carter ontluchtings filter erop zitten van K&N. Dit zit normaal in je standaard lucht filter unit. Het is opzich niet nodig maar je motor blijft een stuk schoner erdoor. Ik heb voor 4 powerfilters 200E betaald. Dyno kitje kost 150E + 100E om hem erin te zetten. (Het is toch echt aangeraden om bij de dealer dit te laten doen want niet alleen het erin zetten kost wat moeite maar ook het afstellingen daarvan wat dan onder garantie vallen. Die van mij moest echt op de Dyno bank getest worden voordat hij goed was. Hieronder bleek dat het opgegeven fabrieks afstellingen niet klopte, hij moest 2 maten grotere sprooier hebben wat normaal niet bij dyno jet te verkrijgen is.) En ja, hij rijdt ECHT stukken beter erdoor. Bleek op de dyno bank dat hij (inclusief sports demper natuurlijk)bijna 10 pk winst had. Het top snelheid wordt er niet door verbeterd maar hij trekt op als een beest. Kawasaki staat bekend voor haar trekkracht en deze is geen uitzondering