tja... een beetje proberen en aanklooien. Zo kom je er wel

Heb je dat karton eigenlijk wel uit je zitje gehaald?:9

uhhhh......ja het was wel de bedoeling maar ik had geen plastic erom heen gedaan, dus kreeg het naderhand niet meer eruit. Maakt, niet uit, ik heb aan de binnenkant ook glasvezel en polyester gesmeerd, dus hij is wel zo waterdicht.

Edit: Heb nu alles eruit gekregen. Scheelt toch 1.5 kilo
 
Laatst bewerkt:
hier nog effen het voortgang tot zover
full
 
Je moet ook niet vergeten te remmen als je achterop rijd bij en verkeerslicht of zo.

@StreetfighterGPX

verwacht je niet cometaar te ontvangen van de vrienden bij de politie dat dat kontje een beetje te scherp is?
 
Laatst bewerkt:
Je moet ook niet vergeten te remmen als je achterop rijd bij en verkeerslicht of zo.

@StreetfighterGPX

verwacht je niet cometaar te ontvangen van de vrienden bij de politie dat dat kontje een beetje te scherp is?


we zien het wel. Er zijn naar mijn weten geen regels voor het ombouwen van motors aangezien hij ook niet apk gekeurd hoef te zijn. Anders zaag ik het punt er maar af...echt niet...over my dead body!!!
 
zo, ook weer een zorg minder. Eindelijk een accu gevonden die klein genoeg is om in het kontje te passen. De rest van het bedrading, zekeringen, enz, kan voor het meeste onder de tank. Dan hoef ik alleen de + en - kabel van de accu te verlengen naar onder de tank toe.
full
 
beetje wennen maar het is opzicht...HELEMAAL NIKS. Bochten gaat nog redelijk maar op de snelweg begon ik overal kramp te krijgen-polsen, schouders, nek, onderarmen...
full
 
Eindelijk!!! Subframe klaar!!!!
Kan nu weer verder met kontje, ivm gaten boren voor het lak laag enz.
Hopelijk kan ik deze weekend het kontje in de lak zetten + alle klein onderdelen lakken.
Kontje word zelfde als tank, en alle klein dingen in parelmoer rood
 
Terug
Bovenaan Onderaan