tja... een beetje proberen en aanklooien. Zo kom je er wel

Dynojet kitje erin helpt vaak wel. Omdat ook je naaldjes etc slijten...


waar bestaat zo'n set dan uit? en wat is het verschil tussen een carb revisie voorafgaand aan een testbankrun?

lees wel veel dino dit en dyno dat, meneer Dynojet zal wel binnen zijn inmiddels ;)
 
waar bestaat zo'n set dan uit? en wat is het verschil tussen een carb revisie voorafgaand aan een testbankrun?

lees wel veel dino dit en dyno dat, meneer Dynojet zal wel binnen zijn inmiddels ;)
Andere sproeiers en naalden omdat de benzine- luchtverhouding verandert als je er open filters opzet.
En een dynorun op de testbak is dan noodzakelijk om te controleren of alles goed afgesteld is.
 
Andere sproeiers en naalden omdat de benzine- luchtverhouding verandert als je er open filters opzet.
En een dynorun op de testbak is dan noodzakelijk om te controleren of alles goed afgesteld is.


owzo, viel bij mij onder afstellen (juiste naaldjes en div. sproeiers) maar dan begrijp ik het ;)
 
Deze nieuwe water reservoir zorgt voor minimaal 20 extra optische pk's...
full
 
owzo, viel bij mij onder afstellen (juiste naaldjes en div. sproeiers) maar dan begrijp ik het ;)
Gasnaalden die bij de Dynokitjes zitten zijn ook anders van vorm, en aan de hand van de stage worden er ook enkele gaatjes opgeboord. Dat zorgt er voor dat je vacuumschuif eerder omhoog gaat, etc...
 
hallo

waar heb je deze koelvloeistof fles precies gekocht,

gaaf project trouwens

gr stefan



Heb ik bij POLO gekocht (Duitsland). Hij is eigenlijk gewoon een nepperd, bedoeld als versiering of zo maar ik vond hem wel geschikt voor mijn project. Moest hem wel een beetje aanpassen
 
Volgende onderdeel: kontje, zitje, frame
Ik had een tijdje zitten nadenken over een nieuwe kontje voor mijn motor. Origineel kan echt niet. Ik was eerst aan het kijken voor klaargemaakt ombouw kontjes of van andere motors maar ik had steeds echt zoiets van- daar zie je ook weer 100 andere motors mee rijden. Ik moet echt iets van eigen hebben. Dus Ik ben begonnen om een eigen kontje te ontwerpen. Eerst proberen met metaal maar zonder dure gereedschap enz is dit voor mij geen optie. Glasvezel dus, maar hoe? Onderhand wel een paar verschillende dingen uitgeprobeerd, ben ik uiteindelijk bezig gegaan met stijve karton aan elkaar plakken met tape. Dit wordt dus het mal. Op zo'n manier kan ik elke gewenst vorm maken, glasvezel matten en polyester hars erover heen plakken...(wel mal afdekken met plastic om hem naderhand uit te kunnen halen)
full
 
Daarna moet er natuurlijk nog polyester plamuur over het geheel om alles vlak te krijgen en hoeken scherp te maken. (behoorlijk klus...ben nog effen bezig, maar het moet natuurlijk goed zijn)
full
 
Ik ook een zitje van een gsx 400 bij de sloop gevonden die met een kleine aanpassing precies aansluit tegen de tank aan. Deze wordt nog opnieuw bekleed enz. Onderkant komt vast tegen de frame met 2 bouten en dan moet ik een glasvezel deksel maken om het geheel af te dekken.
full
 
Het frame dus. Ik heb ronde pijpen van 2cm in diameter gekozen omdat deze in zicht blijven en zo het beste met het hoofd frame passen. Het wordt dus een geheel open onderkant waardoor je van de achterkant en zijkanten gewoon binnen kan kijken naar powerfilters, vering enz. Het was eerst de bedoeling om het accu in het kontje te verstoppen. Maar ik kon geen een vinden die klein genoeg was, en het kontje groter maken vindt ik geen optie, dus heb ik besloten om alle electra enz in het kontje te plaatsen en het accu,...moet ik nog wat voor verzinnen. Ik denk een aparte kistje voor maken en ergens onderin stoppen...hoop ik.
Frame delen heb ik al verbogen en worden dus in iedere geval binnenkort gelast.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan