TL1000 rijders deel 16: Spring 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heerlijk die TL's, altijd maar problemen !

Die van mij deed vorige week ook al moeilijk, bij lage toeren veel vermogen vragen sloeg de motor over, en klappen uit de uitlaat. Mijn vermoeden was dat de onsteking naar de klote was.

Gelukkig had mijn maatje Bjorn nog 2 bobines liggen en die heeft hij voor mij vandaag gemonteerd *O* :j :j

Hij loopt weer als een tiet :Y

1 nadeel, tijdens het demonteren van onderdelen zag Bjorn dat mijn frame gescheurd is... -O- Best vreemd , want ik rij altijd zeer rustig :$

Och we hebben ergens in een stoffig hoekje nog een frame liggen, die laten we van de winter maar coaten in fel groen ofzo _O-
Komt jou fiets niet in aanmerking voor een nieuw frame?
Er zijn toch terugroep acties geweest voor de tls
 
@ airbox mod arthur... ach netjes.... ;( nogal lastig met die twee componenten shit en de foto flateert ook een beetje ;)
full
 
_O- niet voor die van tom hur :')



Yo Bitchy waarom niet ? Altijd zunnig op geweest, als een oud wijf bereden :X En elke 6 mnd netjes olie ververst. (iets met lekkage :? )

:z


Net nog een rondje gereden *O* Ding heeft 20 pk meer dan voorheen ! Bij vol optrekken komt het voorwiel gewoon los, heerlijk zo'n zoekend stuur :} Compleet andere fiets ! I LIKE ! Double wh00t ! FETTTT!


Morgen rondje doen ? :]
 
Laatst bewerkt:
Net nog een rondje gereden *O* Ding heeft 20 pk meer dan voorheen ! Bij vol optrekken komt het voorwiel gewoon los, heerlijk zo'n zoekend stuur :} Compleet andere fiets ! I LIKE ! Double wh00t ! FETTTT!


Morgen rondje doen ? :]

_O- _O- Damn ik wil ook nieuwe bobines })
 
@ airbox mod arthur... ach netjes.... ;( nogal lastig met die twee componenten shit en de foto flateert ook een beetje ;) [[]]

Dat is zeker een feit ! wel tof verder, wil er ook nog wel eens aan beginnen.....
Eerst mijn koppeling maar eens fixen.
Afgelopen dinsdag op zandvoort zowat geen druk meer, en dat is dan erg lastig schakelen.
Owja, en bosjes weer eronder :9~
 
@ terugroepactie
..... weet iemand tot welk bouwjaar er problemen waren met het frame?? Mijn TLS is van 1999 (2000 op kenteken...) :? En waar scheurt het frame dan? ik heb wel eens iets gelezen over de bevestigingspunten van de achtervering maar verder .... ??
 
Hey! Heb van het weekend ff overlegt en wij komen 12 juli ook naar Zandvoort :)

Gister op Folembray helemaal los gegaan op de Gixxer }). 59 sec gereden waar ik erg blij mee ben :)

Foto's en verslag volgt nog :P

Ik ben wel benieuwd of dat een beetje een leuk circuit is.
Foto's, films, alles willen we zien. :P
 
@ terugroepactie
..... weet iemand tot welk bouwjaar er problemen waren met het frame?? Mijn TLS is van 1999 (2000 op kenteken...) :? En waar scheurt het frame dan? ik heb wel eens iets gelezen over de bevestigingspunten van de achtervering maar verder .... ??

bij mij wassut - bevestiging radiateur - net achter het balhoofd.. En de mijne is van '97. Maar ik heb nu een engels frame - stuur zit gelukkig niet links - was goed 2 jaar geleden nog he-le-ma-al gratis..

Gewoon Nimag ge-emailed.. (paar keer) met daarin de vraag hoe te handelen ? Die stelde toen voor een nieuw frame te zoeken, waarna ik enkel de transport kosten voor dat frame moest betalen vanaf de locatie naar een Suzuki dealer in Nederland. Dat was de voorwaarde. Het frame moest naar een officiele suzuki dealer ivm ombouw.. reden daarvoor is een heel verhaal & dat ga ik nu niet typen.

A. Molenaar - me eigenste dealert - vondt dat sneu voor mij, en heeft toen 'n leerling monteur, alles vanaf het ene frame naar het andere frame laten omzetten.. Voor mij was dat gratis & voor hem een wijze les. Daarnaast heeft ie de transport kosten voor het frame ook nog voor zijn rekening genomen :Y

Dus eigenlijk is mijn TL van 2007 !! :+
 
Hey schat, ik ben blij dat je r nog bent, hoe gaat het met het slaaptekort ?

Zoals je het nu uitlegt kreeg je het frame, maar het overbouwen en transportkosten zijn eigen rek. Dan maakt me dat niet echt rijker dan dat ik nu ben. Ik zal proberen een mailtje op te stellen voor nimag. Kijken hoe en wat.

Thanks voor je reactie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan