TL1000 rijders deel 20: No Surrender!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook nog een Tiller gespot daar... erg leuk yoshi's tussen die hoge gebouwen van 7th Av.

nyccoppertiller.jpg
 
Ow zo... ik dacht dat je over het "meebleren" had :)
Ben nie zo helder meer, chemotje enzow :9

Bij de schoontjes kan ik toch niet meer stuk... staat bijna op papier zelfs O-)
 
Laatst bewerkt:
nieuw deeltje.......gaat hard als je ff weekje op vakantie bent.

anyways...

ben op zoek naar een andere (mogelijk) erbij motor maar is beetje hard to find.
Misschien dat jullie iets weten....


gaat om een rg500 (gamma)

laat maar weten..
 
kiek da zonneke goan!!!

apepakkie an en ff de tl uitlaten :W :W
Da's mooi optijd ik moet nog naar bed.

Morgen zal ik er zeer waarschijnelijk niet zijn ik ben 14 dagen geleden geweest. En ik heb nogal weinig gewerk en dus ietwat krap bij kas -O-

Heeft ook te maken dat dit heel gewoon dood gewoon gezinnetje een sleurhut heeft gekocht afgelopen maand. Trekhaak moest monteren , kreng testen afgelopen weekend.
Bier was lekker op de camping :P

en omdat dit de eerste sleurhut is moest er ook borden, bestek, stoelen ,enz gekocht worden.
 
Laatst bewerkt:
Da's mooi optijd ik moet nog naar bed.

Morgen zal ik er zeer waarschijnelijk niet zijn ik ben 14 dagen geleden geweest. En ik heb nogal weinig gewerk en dus ietwat krap bij kas -O-

Heeft ook te maken dat dit heel gewoon dood gewoon gezinnetje een sleurhut heeft gekocht afgelopen maand. Trekhaak moest monteren , kreng testen afgelopen weekend.
Bier was lekker op de camping :P

en omdat dit de eerste sleurhut is moest er ook borden, bestek, stoelen ,enz gekocht worden.


sleurhut is kewl. paar weken terug ook 1 opgehaald. qua staat lijktie beetje op dit

marke.jpg


iig een mooie basis voor een dichte circuitaanhangert te maken. 3,8m lang en 1,7m tussen de wielen :9~
 
Heren, vandaag weer lekker rond gereden. Nu viel mij alleen 1 ding op...

Motor is onder het rijden ong 72 graden, sta ik voor het stoplicht loopt de temperatuur op tot 92 ene toen ik door het centrum van h'wijk met 20km werd hij zelfs 102!!! Hoe warm word jullie motor ongeveer? En stel er is wat kapot waar zal ik dan moeten zoeken?
 
Heren, vandaag weer lekker rond gereden. Nu viel mij alleen 1 ding op...

Motor is onder het rijden ong 72 graden, sta ik voor het stoplicht loopt de temperatuur op tot 92 ene toen ik door het centrum van h'wijk met 20km werd hij zelfs 102!!! Hoe warm word jullie motor ongeveer? En stel er is wat kapot waar zal ik dan moeten zoeken?
ding werd altijd 82/83 graden, nooit iets anders...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan