TL1000 rijders deel 20: No Surrender!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
De temp aanduiding gaat knipperen als het de temperatuur te hoog wordt, als de temp kritisch wordt dan gaat ook het rode lampje meedoen dus ik zou me er niet zo gek druk om maken als ik jou was ;)
 
Laatst bewerkt:
:^

102 graden is echt niets bijzonders.
Bij 105 ging de fan altijd aan op de TLR.
Daarna daalt hij weer snel naar 100 graden en gaat dan pingelen totdat je weer boven de 50km/h kwam zodat hij genoeg rijwindkoeling kreeg. :)
 
Mja, heb het even opgezocht in de WPHB, pas bij 120 moet je even de motor stilzetten en gaat het lampje knipperen. Bij 140 isie kapot en blijft het lampje aan zo ongeveer ;) Naja niks om me druk over te maken dus! (ook al lijkt het erg heet... ;) )
 
Mja, heb het even opgezocht in de WPHB, pas bij 120 moet je even de motor stilzetten en gaat het lampje knipperen. Bij 140 isie kapot en blijft het lampje aan zo ongeveer ;) Naja niks om me druk over te maken dus! (ook al lijkt het erg heet... ;) )


72 graden is echt te koud naar mijn mening ... (wel weers afhankelijk soms duurt t wat langer om de normale temp te bereiken)84/85 graden is normaal... mijn fan springt aan bij 109...(tl1000r) misschien blijft ie open staan ? :W
 
Kent iemand toevallig deze uit Dronten?
Was op zoek naar een headlight cover en kwam hem toevallig tegen.
 
gisteren op de snelweg bij Leiden thv wegwerkzaamheden een zwarte S gespot vanuit mn koekblik met tlleke achterop de kar. origineel spatbord en kevlar? dempers? na wat ge-thumbs-up weer verder geprutteld.
 
Ik was er wel met de S dus je had beter moeten zoeken ;) (stond geparkeerd tegenover de mac ;)
 
mijne staat ook op mp :Y
weet alleen niet hoe ik hier de links plaats... |( het is die zwarte! :]
 
Laatst bewerkt:
Gewoon omdat het kan ;)

full

full

full

full


Ohja, laatste resultaten van de testbank....
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan