Niet verdagen maar aan mij verkopen:-)Goedemiddag allemaal,
Ik heb even een vraagje, namelijk wat zijn de verschillen tussen een S en R voorspatbord? Ik wil namelijk een fender extender kopen gezien het SV euvel, maar ik zie alleen fender extenders voor de S terwijl ik een R voorspatbord heb... Als er weinig verschillen zijn dan is dat super! Anders moet de zaag erin...
Verzagen moet dat zijn :-)Niet verdagen maar aan mij verkopen:-)
Niet verdagen maar aan mij verkopen:-)
Niet bang zijn, gewoon kopengWaarschijnlijk ben ik niet de eerste die dit vraagt maar ik zit met een schuin oog te kijken naar de tl1000. (De niet volledig bekuipte versie). Mijn vtr1000f is vollédig af en zowat alles is vervangen. Een betere of betrouwbaardere vtr is haast niet te vinden. Ik Wil er wel een betrouwbare fiets voor terug kopen. Shimbuckets , rotatiedemper, olieverbruik en dat soort dingen schrikken mij best wel af als het gaat over de tl1000. Iemand die mij in de juiste richting kan sturen als het gaat over de aanschaf van een tl1000? Pic voor aandacht. Vanaf welk jaar zijn alle problemen door Suzuki opgelost? Bekijk bijlage 1390918
Ik heb vier TL1000's gehad, waarvan drie met rotatiedemper die mij uitstekend bevielen. Nooit een storing gehad.Waarschijnlijk ben ik niet de eerste die dit vraagt maar ik zit met een schuin oog te kijken naar de tl1000. (De niet volledig bekuipte versie). Mijn vtr1000f is vollédig af en zowat alles is vervangen. Een betere of betrouwbaardere vtr is haast niet te vinden. Ik Wil er wel een betrouwbare fiets voor terug kopen. Shimbuckets , rotatiedemper, olieverbruik en dat soort dingen schrikken mij best wel af als het gaat over de tl1000. Iemand die mij in de juiste richting kan sturen als het gaat over de aanschaf van een tl1000? Pic voor aandacht. Vanaf welk jaar zijn alle problemen door Suzuki opgelost? Bekijk bijlage 1390918
In het balhoofd van een TL R frame zit een losse bus waar de lagers inzitten van de balhoofdpen. Weet iemand van hier waar zo'n bus te krijgen is? Dus alleen het losse inzet stuk.
Blijkbaar heeft Suzuki dit destijds bij de TL R toegepast zodat deze bus makkelijk te wisselen is om de balhoofd hoek te kunnen veranderen. Erg mooi systeem
Internet is wijs over de TL.. gearing commander?
Heb behoorlijk wat TL spul voorbij zien komen op plaatjes over de afgelopen 10 jaar. Maar nog nooit een opvallende insert. Kan me er ook geen herinneren in de Yoshi race parts catalogus. Als het er is, goeie kans dat het onbetaalbaar is.
Meen dat Maxton, in een filmpje, uitleg geeft over het aanpassen van de balhoofdhoek van de TLS door gebruik te maken van spherical helix lagers. Meest aannemelijk met een kleinere buiten diameter en excentische bus in het frame?
Toch zit er wel degelijk een losse bus in het balhoofd van een TL R frame:
Bekijk bijlage 1408836
Net als bij ducati. Het was de bedoeling van Suzuki om met de TL R in het WKSBK te gaan rijden, althans dat hebben ze overwogen. Ze hebben het plan nooit doorgezet. Maar de TLR heeft daardoor wel mooie afstelling mogelijkheden. De losse bus die er standaard in zit heeft geen afwijkende hoek, maar is wel de zitting van de lagers, helaas kan ik nergens vinden waar deze los te bestellen is. cmsnl geeft hem ook aan als onderdeel van het frame. Aangezien ik een T-stuk van een TLR gebruik voor mijn project zou het ideaal zijn om zon bus/insert te vinden. Maar goed in mijn SRAD 600 gebruik ik ook een TLR T-stuk om een Showa up-side-down te monteren. En het T-stuk paste daar zo zonder aanpassingen in (zelfs lagers kon ik gebruiken om het eerst uit te proberen) dus ik kan ook zelf wel een insert maken, de losse grote gekartelde moer van de TLR heb ik al. Dus kost iets meer moeite maar het gaat goed komen.
ik had de 520 set, bij martijns motorkleding besteld .In het kader van if it ain't broken don't fix it ben ik op zoek naar een nieuwe kettingset voor onder de TL maar ik kan het niet vinden.
Ketting: pitch 520, lengte 108 (geloof ik) kettingwielen: pitch 520 17 en 42 (achterwiel GSXR1000 K2)
Los kan ik wel wat vinden maar het voorste kettingwiel niet en het zou mooi zijn als hier een complete set te vinden is die past. :-)
@matzwart1200r @Worldbeater @iedereen xD
Misschien kom je wel weg met het TLR t stuk in een ducati verstelbaar balhoofd?
Zelf maken is wel stoerder natuurlijk..!
Ik zal er een mooi mailtje uitsturen. ;-) Meteen een Gipro'tje met ATRE erbij. :-)ik had de 520 set, bij martijns motorkleding besteld .
als je hem een mailtje stuurd met wat je wilt maakt hij een mooi setje voor een nette prijs.
Uiteraard heb ik dat al bekeken, maar helaas maten van de duc en de suzuki wijken te ver af. Tja alles zelf maken is wel leuker, maar als het voor een schappelijk bedrag te koop is, is het project ook nog eens klaar...
Maar goed jij hebt mijn vraag beantwoordhet wordt zelf maken.
Is het niet de koppeling drukstift?Vraagje, ik ben onderweg en nu lekt hij bij de keering achter het kettingwiel. Kan er mogelijk meer aan de hand zijn of is het gewoon pech? Hij is wel wat heet geworden en een dag daarvoor was ik nog in Duitsland.