Hey John,Ik volg mee, ook al is het rustig hier.
Hou het de laatste tijd wat in de gaten of er mooie, grotendeels originele R's te koop komen.
Rij al bijna 20 jaar GSX-R en altijd de TL een gave motor gevonden,denk dat ik er maar 1 naast moet kopen om wat aan te poetsen en af en toe eens op te rijden.
Mocht er iemand wat weten, dan hoor ik het graag.
Grt John
Je zou @Don Pjotr eens kunnen vragenIk volg mee, ook al is het rustig hier.
Hou het de laatste tijd wat in de gaten of er mooie, grotendeels originele R's te koop komen.
Rij al bijna 20 jaar GSX-R en altijd de TL een gave motor gevonden,denk dat ik er maar 1 naast moet kopen om wat aan te poetsen en af en toe eens op te rijden.
Mocht er iemand wat weten, dan hoor ik het graag.
Grt John
Zag trouwens op de facebook pagina dat de TLR die ik aanhaalde in 2020 door Pedro werd aangepaktJe zou @Don Pjotr eens kunnen vragen
Geert,Hey John,
Jaren geleden,kom ik nog eens toevallig op het forum en dit topic en lees je bericht.
Weet nog dat je toen d'er tijd mijn R wel kon appreciëren.
Er staat een van de laatst gebouwde R'n in prachtstaat te koop in Belgie,Wel hoger prijs klasse.....Niet 100% origineel maar de mods die werden gedaan vind ik wel top, Knappe slankere knippers,hyperpro veer achter volgens ik uitmaak op de foto's en een knap titanium systeem.
② Suzuki TL1000R — Motoren | Suzuki — 2dehands
Grtjs Geert (Belgie)
Thanks voor de tipJe zou @Don Pjotr eens kunnen vragen
Een Bakker, erg mooi ding hoor bijzondere fietsTlr barracuda
Scheurend frame is denk ik de schokdemper bevestiging bij de S. Verder heb ik daar nog nooit van gehoord.Maandag bij een TL-R gaan kijken, heb verder nog wat extra zaken gezocht op internet waar extra op te letten.
- scheurende frames ? Iemand hier bekend mee of komt het weinig voor bij de R
- Weet iemand een lijst van welk jaar de bloknummers zijn ? Frame codes ben ik ver uit kwa jaargang maar hoe check ik of het blok ook uit dat jaar komt en zo de kans vergroot dat het het originele blok is.
- Mocht het wat worden, laat ik de motor voorlopig zo en loop ik hem helemaal na.
Wil hem graag origineel of tegen origineel aan hebben, dus zou evt nog wel wat spullen zoeken.
Eerst maar eens gaan kijken of het wat is.
Jullie horen er van.
Klopt ja, las dat de R het ook kan hebben maar wel minder.Scheurend frame is denk ik de schokdemper bevestiging bij de S. Verder heb ik daar nog nooit van gehoord.
Mijn blauw/witte is rond de tien jaar geleden naar België gegaan.Gisteren een TL-R gekocht. Eerste waar ik ging kijken maar heb met enkele verkopers contact gehad.
Zal binnenkort wat foto's maken. Motor is uit België, maar vorige eigenaar had hem uit NL dus moet goedkomen.
Paar puntjes die ik van de winter netjes wil zetten, maar verder erg netjes ondanks leeftijd en km's.
Die zwart grijze van 2e hands ook erg netjes maar zocht toch een blauw/witte.
Deze heeft een stuk meer km's maar voelt goed aan, ook bij het rijden.
Foto's volgen.
Ehh, ik vind ze nog knap aan de prijs. Onder het mom van collectors itemDayum, ze waren duur toen. Dat zijn die krengen toch echt niet meer waard.
In florijnen misschien.
Dat is zo maar een Duc 916 ook. Maar er zijn grenzen. Btw die bepaal je zelf trouwensSorry, dat was sarcastisch bedoeld.
TLR is voor eeuwig een dijk van een motor.
Lijkt er best op ja, alleen die van mij is in 2016 naar BE gegaan. Moet alleen even kijken of ik hem eerst goed maak voor de rdw, twijfel wat aan de undertail die er nu op zit, en heb geen killers voor de duotech uitlaten.Mijn blauw/witte is rond de tien jaar geleden naar België gegaan.
Natuurlijk niet de enige, maar de route is best bijzonder.
Bekijk bijlage 1774335
Hier stond hij klaar om op te halen.. nog 'last' van een grappige collega met een bordje er op.
PlaatjeLijkt er best op ja, alleen die van mij is in 2016 naar BE gegaan. Moet alleen even kijken of ik hem eerst goed maak voor de rdw, twijfel wat aan de undertail die er nu op zit, en heb geen killers voor de duotech uitlaten.
Dus binnenkort even proberen wat te shoppen, en dan van de winter verder netjes maken.
Hier de eerste foto's. Net gemaakt.
Bekijk bijlage 1774387Bekijk bijlage 1774388
Kijk even op de site van de rdw. Van eu landen invoeren is alleen schouwen. Db killers en dat soort ongein kijken ze niet naar.Is erg netjes, wel wat sporen van 24 lentes, voorspatbord klein scheurtje, topkuip frame 2 gaatjes waar de vorige eigenaar een garmin steun op had. Wat lak die bij die spiegelpoten afkomt, wat corrosie op achterrem banjo, en nog wat kleine puntjes. Ik zie zo als ik nu zie 99 % originele boutjes die ook niet versleuteld zijn.
Dus mocht iemand wat weten liggen, internet speur ik later deze week af.
- origineel achterspatbord/binnenspatbord
- originele dempers, of killers tbv duotech dempers
- origineel voorspatbord blauw (1998).
- originele knipperlichten.
-originele SRAD stickers, heb er wel gezien op cmsnl, maar zou iemand ze kunnen opmeten ?
- origineel topkuipsteun, anders laat ik deze dichtlassen en opnieuw spuiten
Onderhoud doe ik binnenkort, vorige eigenaar reed erg weinig.
Remolie, olie + filter etc de standaard dingen eerst, rdw klaar zetten.
En dan van de winter groot onderhoud en onderhuids schoonmaken.
Ik heb een TL R frame met Nederlands kenteken, wat ik toch weer kwijt wil. Dus mocht je interesse hebben, stuur me maar een pb.Gisteren een TL-R gekocht. Eerste waar ik ging kijken maar heb met enkele verkopers contact gehad.
Zal binnenkort wat foto's maken. Motor is uit België, maar vorige eigenaar had hem uit NL dus moet goedkomen.
Paar puntjes die ik van de winter netjes wil zetten, maar verder erg netjes ondanks leeftijd en km's.
Die zwart grijze van 2e hands ook erg netjes maar zocht toch een blauw/witte.
Deze heeft een stuk meer km's maar voelt goed aan, ook bij het rijden.
Foto's volgen.
Top. Bedankt.Kijk even op de site van de rdw. Van eu landen invoeren is alleen schouwen. Db killers en dat soort ongein kijken ze niet naar.