TL1000 rijders deel 21 - Still going strong!

Lijkt er best op ja, alleen die van mij is in 2016 naar BE gegaan. Moet alleen even kijken of ik hem eerst goed maak voor de rdw, twijfel wat aan de undertail die er nu op zit, en heb geen killers voor de duotech uitlaten.

Dus binnenkort even proberen wat te shoppen, en dan van de winter verder netjes maken.

Hier de eerste foto's. Net gemaakt.
Bekijk bijlage 1774387Bekijk bijlage 1774388
2015 zou nog kunnen, maar 2016 is dus zeker? :)
 
@Worldbeater, is in 2016 van NL naar BE gegaan :)
Bizar hoeveel dingen hetzelfde zijn.
Maar in 2015 werkte ik niet meer bij die werkgever.
En ik was er zelf bij met exporteren aan de Roemeen die tijdelijk in België woonde.

Veel plezier met de mooiste TLR uitvoering.
Een rode blauwe is sneller en tijdloos. ;)
 
Bedankt. Heb al wat gezocht voor spullen maar origineel in goede staat is schaars.
Ik heb geduld en kan voor het rijden de gsx-r pakken. :]
 
Bedankt. Heb al wat gezocht voor spullen maar origineel in goede staat is schaars.
Ik heb geduld en kan voor het rijden de gsx-r pakken. :]
Schaars, en beetje afwijkend maakt de TL R nu juist interessant. :)
En dat frame vindt ik erg mooi. Blijkt alleen ontzettend zwaar te zijn. Maar mooie fiets.
 
Schaars, en beetje afwijkend maakt de TL R nu juist interessant. :)
En dat frame vindt ik erg mooi. Blijkt alleen ontzettend zwaar te zijn. Maar mooie fiets.
Ja dat vind ik ook, altijd erg gaaf gevonden maar een beetje vreemd.
En laatste jaren juist meer en meer gaan groeien zodat ik dacht ik wil er gewoon 1 hebben ;) :t
 
Kent hier iemand een TL 1000 met kenteken MX-25-XF?
Het is een S met een R blok.
Ik heb jaren een S gehad en weet dat er best wat bij komt kijken om een R blok in te bouwen.
Het is een circuitmotor nu.
Ik heb ooit mijn racelicentie gehaald met een aangepaste S en ik heb nu last van nostalgische gevoelens....
Ik kan hem voor weinig kopen maar het moet allemaal wel veilig zijn
 
Is deze van Pedro niet wat voor je?
1657270566664.png
 
Zo, nog geen meter gereden sinds de proefrit maar wel al wat spullen gekocht of in bestelling staan.
CMS duurt wat langer als verwacht maar heb er geen haast mee, wil voor het najaar de achterzijde terug netjes hebben.
Dan terug op NL kenteken en wat stukken rijden.

Van de winter dan groot onderhoud en kijken wat ik voor de voorzijde nodig heb/netjes wil zetten.

Stiekem gaat er snel wat geld naartoe maar onder het motto hobby is dat prima :)
 
D5FF177E-B068-4645-AF42-41C3FFE63E03.jpeg

Kwam deze stuurdemper van WP nog tegen tijdens het opruimen. Mocht iemand hem van me willen overnemen, stuur maar een pb. 125 euro incl. verzenden.
 
20220808_181907.jpg
Deze in augustus verkocht, te sportief voor deze oudere jongere. Staat nu weer te koop voor een aanzienlijk lager bedrag.
 
hoi allemaal,
heb vorige week mijn cagiva raptor in de winterstalling gezet, accu eruit etc.
ik kwam daarbij 2 items tegen die los onder t zadel liggen.
vroeg me af waar deze voor zijn en waarom ze niet aangesloten zitten (1tje lijkt een stekker, de ander een soort sensor mss???)
in het raptor topic op mf komt er 0 respons dus d8 vraag t hier ook ff, aangezien de TL hetzelfde motorblok heeft, wellicht herkent iemand iets
thanx alvast!

20221202_211648.jpg


20221202_211657.jpg
 
Die bovenste is een map sensor, als ik het me goed herinner heb je daar 2 van. Één aangesloten op je inlaat, andere los om zo de buitenluchtdruk en die in de inlaat te vergelijken.
 
Die leden zitten allemaal in een whatsapp groepje, daarom is dat forum compleet dood. Wat wel jammer is.
 
Die leden zitten allemaal in een whatsapp groepje, daarom is dat forum compleet dood. Wat wel jammer is.
Oke dat is wel jammer ja.

Hier ondertussen nog op het gemak af en toe wat een de TL1000R bezig, nu bezig met de remmen.
Revisieset gekocht voor de keeringen, staan ze wel wat om bekend de 6 zuiger klauwen.
Van het voorjaar invoeren als die klaar is :]
 
Oke dat is wel jammer ja.

Hier ondertussen nog op het gemak af en toe wat een de TL1000R bezig, nu bezig met de remmen.
Revisieset gekocht voor de keeringen, staan ze wel wat om bekend de 6 zuiger klauwen.
Van het voorjaar invoeren als die klaar is :]
Je wil hem origineel houden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan