Toch nog steeds motorloos !!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amazone

MF veteraan
Hier is ie dan, mijn nieuwe brik :9~ :9~ , vrijdag gaan we hem afhalen. *D *D *D
Het is een Honda VF1000 Interceptor 1985 met 60k op de teller geworden.
Zithoogte is 5cm lager dan Péétje zijn vorige VF1000FII, dus mijn pootjes kunnen aan de grond. :} :}

*D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D

De prijs die we ervoor betalen durven we niet zeggen :o , eerst maar eens raden, ze heeft een nieuwe voorband nodig, en haar onderhoud.



full
 
Gefeliciteerd Amazon...Eindelijk gerechtigheid :} :} :} *D

Halters erbij gekregen om spiertjes te trainen...voor eventueel tegenstrubbelen Peetje :+
 
Yesssssssssss, proficiat ermee meisje!! Leuk hoor, en dan nog wel een 1000, wow. Ben benieuwd hoe dat eruit ziet, amazone op een VF, krijgen we nog weleen ploatje te zien met de gelukkige eigenaresse? Als ie er is natuurlijk?
 
Gefeliciteerd Amazon...Eindelijk gerechtigheid :} :} :} *D

Halters erbij gekregen om spiertjes te trainen...voor eventueel tegenstrubbelen Peetje :+
Ja, erbij gekregen van de eigenaar het is nogal een "straffe" koppeling :+ en inderdaad Péétje moet zich nu wel koest houden anders... })


Op dinsdag 02 december 2003 20:55 schreef CBRenee het volgende:
Yesssssssssss, proficiat ermee meisje!! Leuk hoor, en dan nog wel een 1000, wow. Ben benieuwd hoe dat eruit ziet, amazone op een VF, krijgen we nog weleen ploatje te zien met de gelukkige eigenaresse? Als ie er is natuurlijk?
De VF is rap maar ik niet hoor, toch niet in piccies plaatsen :+
 
Gefeliciteerd met je fiets!!!
Snap al waarom je er voor bent gegaan, staat op het kenteken "is van MY" maar dan vanuit jouw ogen bekeken ;)
 
Op dinsdag 02 december 2003 21:03 schreef Amazone het volgende:Ja, erbij gekregen van de eigenaar het is nogal een "straffe" koppeling :+ en inderdaad Péétje moet zich nu wel koest houden anders... })

We zullen eens zien wie zich hier moet koest houden, anders geef ik haar het wphb, en kan ze de boel zelf onderhouden })
 
We zullen eens zien wie zich hier moet koest houden, anders geef ik haar het wphb, en kan ze de boel zelf onderhouden })
Wphb...Waarom heb jij dat :? :? :?
Wphb is toch : Werkplekhuiselijkeboel
ik neem aan dat Amazon dat al had en het ook netjes onderhield...anders heb je het toch slechter dan ik dacht Peet :+

Toch die ketting beter verankeren. Heb je gelijk een laag reserve fietsje tot je beschikking.. :)

hp gaat ff wegduiken. :P
 
kijkijkijkijk..... *D
nog eens zo'n big smile erbij :} :} :}
ennehh.. Peet, staat ze al in ons lijstje ?? :)

maarreh.. goeie keuze hoor. Prima !! :] :]

als je nog onderdelen nodig hebt... :+ je weet het.

(m'n wijnrek heeft weer ruimte :) )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan