Ik heb een cbr600f (pc35) voor het circuit waarvan de toerenteller door een crash is overleden.
Het was dus een losse toerenteller.
Nu heb ik een teller van een pc25 kunnen regelen,maar die heeft maar 2 ipv 3 aansluitingen.
Zo gauw ik deze teller aansluit springt hij meteen naar de 15000rpm.
Dus ik heb het vermoeden dat de 3e draad (+ via contact) ook nog wel ergens aan vast moet.
Ik heb alleen geen idee waaraan.
De tellers zijn in de cockpit niet met elkaar verbonden.
ff een plaatje van de achterkant van de cockpit,de middelste is de toerenteller.
Het was dus een losse toerenteller.
Nu heb ik een teller van een pc25 kunnen regelen,maar die heeft maar 2 ipv 3 aansluitingen.
Zo gauw ik deze teller aansluit springt hij meteen naar de 15000rpm.
Dus ik heb het vermoeden dat de 3e draad (+ via contact) ook nog wel ergens aan vast moet.
Ik heb alleen geen idee waaraan.
De tellers zijn in de cockpit niet met elkaar verbonden.
ff een plaatje van de achterkant van de cockpit,de middelste is de toerenteller.