toertocht honda cbr 600 f/fs topic 20 april

klopt wat je zegt, maar je hebt het er over dat je achtertandwiel is versleten een paar kilometer met een gebruikt tandwiel op een gebruikte ketting kan geen kwaad

Nee, ik heb het er niet over dat m'n achtertandwiel is versleten... Alles is versleten, tandwielen & ketting. Maar de ketting en voortandwiel heb ik al los gekocht, het achtertandwiel wilde ik rood en die is speciaal besteld en dat zou 3 á 4 weken duren. Dus dat is het enige waar ik op wacht. Straks wordt alles in 1 keer vervangen.

Mijn ketting is nogal slecht, omdat daar een 'stijf' stuk in zit. Waardoor m'n ketting enerzijds 4 cm speling heeft. En als ik m'n ketting dan doordraai, heeft iets in het stijve gedeelte opeens maar 1,5 cm speling. Dus m'n ketting krijgt best wat te verduren.

Ik denk dus niet dat het nut heeft alleen het tandwiel van Alexxx voor een dag erop te zetten. Jammergenoeg... Alexxx, in ieder geval wel bedankt voor het aanbod! :Y
 
Laatst bewerkt:
maar ik zou zondag wel meedrijden, het enige wat kan gebeuren is dat je ketting nog slechter word, maar die gooi je straks uiteindelijk toch weg en volgens mij kan het voor de rest van je motor geen kwaad

behalve dat de ketting meer wrijving zal leveren als een nieuwe maar dat beetje benzine wat dat extra kost
 
maar ik zou zondag wel meedrijden, het enige wat kan gebeuren is dat je ketting nog slechter word, maar die gooi je straks uiteindelijk toch weg en volgens mij kan het voor de rest van je motor geen kwaad

behalve dat de ketting meer wrijving zal leveren als een nieuwe maar dat beetje benzine wat dat extra kost

Ja, waar ik meer mee in m'n hoofd zit is een ketting die breekt... :/
 
pattex_biker.jpg
daar hebben we deze jongen voor
 
Dag allemaal,

Ik kan helaas er niet aanwezig zijn. -O- Vrienden van me zitten midden in een grotte verbouwing met veel problemen met de elektra (tipisch verhaal van amateurs die onderschatten de elektrawerkzaamheden en weten niets van de norm). Veel plezier en goed weer toegewenst. 8-) Ik hoop bij de volgende wel erbij zijn. *O*
 
Uhh, gewoon even benieuwd... Wie zijn de zekerheidjes tot nu toe?

- Tweety
- Michiel
- Leon
- Schwenneh
- P@ul!
- Maybabe
- wiggywiggy?
 
Pff, bedenk me net dat ik zaterdagavond/nacht ook een feest heb...
Een soort van mannenavond, met veel soorten bier, poker, enz |(
Dus, ik ga waarschijnlijk niet zondag. Sorry guys :N

Mja, zoals altijd wacht ik zondagochtend gewoon af!
 
@ maybabe en wiggy wiggy

om 09:00 op de carpoolplaats in raamsdonksveer
heb maybabe een mooi documentje gemaild met de exacte locatie maar heb geen mail adres van wiggy, dus als je mij even mailt stuur ik je het documentje op

@ -pj- het klink alsof je smoesjes aan het verzinnen bent om niet te komen
 
@PJ: ik verwacht je zondag gewoon te zien!! wat een smoesjes de hele tijd! wil je soms niet met ons samen rijden?? :+

ik ga zaterdagavond ook met wat vrienden poolen en bier drinken en ik ben er zondag ook gewoon. als je thuis komt nog ff een sloot water drinken en je bent zondag zo fris als een hoentje. :Y

kan je gewoon naar de meeting komen dus :]
 
@PJ: ik verwacht je zondag gewoon te zien!! wat een smoesjes de hele tijd! wil je soms niet met ons samen rijden?? :+

ik ga zaterdagavond ook met wat vrienden poolen en bier drinken en ik ben er zondag ook gewoon. als je thuis komt nog ff een sloot water drinken en je bent zondag zo fris als een hoerntje. :Y

kan je gewoon naar de meeting komen dus :]

idd helemaal met sven eens :Y
of gewoon wat minder drinken als normaal :j
 
Laatst bewerkt:
Nee, het is niet zo dat ik niet wil... Ik heb het als volgt in m'n hoofd.

- 's ochtends even kijken of m'n hoofd ernaar staat.
- Lekker met jullie meerijden.
- En dan om een uur of 13:00 richting huis...

Op die manier probeer ik alles te combineren! :Y
 
Nee, het is niet zo dat ik niet wil... Ik heb het als volgt in m'n hoofd.

- 's ochtends even kijken of m'n hoofd ernaar staat.
- Lekker met jullie meerijden.
- En dan om een uur of 13:00 richting huis...

Op die manier probeer ik alles te combineren! :Y

laat ik het zo zeggen: TOT ZONDAG :W :]

:P
 
ik was dan wel met de auto maar vind dat mijn naam hier ook wel vermeld mag worden '(

Ja, maar van een auto kijken m'n buren niet raar op.

Als er opeens 2 motoren frontaal op de stoep (Haha, ze stonden serieus op de stoep, besef ik ook nu pas eigenlijk hoe leuk dit is :+ .... P@ul! _O- ) kijken ze wel raar op.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan