Tomtom My drive

Paultje_psv

Rookie
24 dec 2019
16
25
Ik probeer een mooie route te plannen voor van de zomer , maar My drive doet moeilijk omdat enkele berg passen nu afgesloten zijn.
Weet iemand een mogelijkheid om dit probleem te omzeilen ?
 
Bij het plannen van de route even vertrek - nu aanpassen in de datum dat je gaat rijden (en de pas open is)
Helaas werkt het instellen van de vertrek datum nog niet met een spannende route. (Wel snelste)
 
Probeer maar eens op www.myrouteapp.com/ (wel even een account aanmaken, gratis) , de route kun je dan zo op je TomTom zetten.
Ja, ik breek even in over dat mailen. Dat ging met MRA tot vorig jaar prima om te mailen naar MyDrive. Maar nu lukt dat niet meer. Op mijn iPad kan ik sowieso niet meer inloggen op MyDrive. op mijn telefoon lukt dit wel, en MyRoute-app meld ook netjes dat de route gemaild is. Maar toch staan deze niet in mijn mijn routes van de app die nog wel te openen is. Weet iemand of TT een storing heeft of zo?
 
Ja, ik breek even in over dat mailen. Dat ging met MRA tot vorig jaar prima om te mailen naar MyDrive. Maar nu lukt dat niet meer. Op mijn iPad kan ik sowieso niet meer inloggen op MyDrive. op mijn telefoon lukt dit wel, en MyRoute-app meld ook netjes dat de route gemaild is. Maar toch staan deze niet in mijn mijn routes van de app die nog wel te openen is. Weet iemand of TT een storing heeft of zo?

Klop, dit is een bug in de MyDrive App. Maar deze geld alleen voor gebruikers van MRA die via MRA de Save as - TomTom MyDrive optie gebruiken.
TomTom wil dit intern ook niet zien als een Bug, zij geven aan dat het een fout is in MRA.
In het verleden zat dit probleem ook in MyDrive Web maar daar is het probleem wel opgelost.
Ook zijn de Tracks wel gewoon zichtbaar op de Rider zelf.

Dit probleem wordt veroorzaakt doordat MRA een oude niet meer ondersteunde API gebruikt. (Ik heb MRA de gegevens van de nieuwe API al doorgegeven)

Zelf upload ik mijn tracks nu met Load Track. Hiermee kun je meerdere Tracks in één keer naar meerdere MyDrive accounts sturen. (bij Load Track gebruik ik de nieuwe API)
 
Laatst bewerkt:
Ik probeer een mooie route te plannen voor van de zomer , maar My drive doet moeilijk omdat enkele berg passen nu afgesloten zijn.
Weet iemand een mogelijkheid om dit probleem te omzeilen ?

Zoals @GS_BEN al zei:
In MyDrive de optie "leave" (vertrek) gebruiken en die van "now" (nu) naar ergens in juni/juli zetten ;). Net geverifieerd - Werkt prima. Snelste route in de bergen is meestal ook het spannendst met wat extra viapunten.
Kost je ook geen MRA abonnement
 
Terug
Bovenaan Onderaan