Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat klopt dat de rider dat vraagt ik kies voor dichtbijzijnde punt en wat zie ik vervolgens dat hij gewoon naar het startpunt navigeert.
Ik heb idd een IPhone XRWelke telefoon heb je?
iPhone ben ik bang dat je beter op de volgende update kunt wachten.
Android de telefoon moet met de app gekoppeld worden via de QR code op de Rider.
Eerst de BT instellingen wissen van de telefoon in de Rider en de Rider in de telefoon.
MyDrive app verwijderen. Beide een Reboot en de Rider een Drum Reset.
MyDrive app weer installeren. Daarna pas opnieuw pairen.
Dat heeft niets te maken met BT low energy (toevallig heb ik apparaten die gewone BT en BT LE gebruiken), en Garmin hoefde de firmware van zijn toestellen niet ervoor te updaten. Het issue is dat je voortaan per BT-verbinding de permissies moet inschakelen op je iPhone, dat ging eerst automatisch. Eenmaal goed ingesteld, dan is er niets aan de hand.Garmin vond iOS 13 ook niet leuk;
Bluetooth Permission Required Message in Garmin Connect App | Garmin Customer Support
Garmin Support Center is where you will find answers to frequently asked questions and resources to help with all of your Garmin products.support.garmin.com
De Zumo heeft er inderdaad geen last van daar deze geen Bluetooth Low Energy (of Bluetooth Smart) gebruikt.
ik heb zelfde combinatie alleen andere telefoon. Ik vermoed dat ik fout ga met bediening aan de Cardo op de helmWat voor Cardo headset heb je..
Ik gebruik een TT550 met Cardo Freecom 4+ JBL, samen met een Samsung S8... werkt top.
Je hebt de TT wel via de navigatie modus gepaired... ?ik heb zelfde combinatie alleen andere telefoon. Ik vermoed dat ik fout ga met bediening aan de Cardo op de helm
Als je bedoelt of ik de TomTom aanwijzing wel hoor, dan is dat wel het geval.Je hebt de TT wel via de navigatie modus gepaired... ?
Mooi dat het gelukt is... één geluk... wanneer het eenmaal werkt, hoef je normaal gesproken niet weer opnieuw te koppelenHoi, de beschrijving zoals jij die zegt had ik reeds gevolgd. Dit staat ook zo in de summiere gebruiksaanwijzing die ook nog eens niet in het Nederlands is.... maar alles weer even opnieuw gedaan. Bleef klooien. Uiteindelijk gelukt. Komt ook door gebruik van wieltje wat je in moet drukken om te activeren zeg maar aan en uitzetten. En zie daar het werkt. Ontzettend bedankt voor het meedenken en je reacties. Top!
Ik weet niet welke instellingen iOS allemaal heeft. Maar in Android kan ik bluetooth tethering aanzetten. Puur met bluetooth tussen TT550 en Android waarop bluetooth teterhing aanstaat heb ik traffic en flitser info zonder de app.Nou, ik heb inmiddels spijt van mijn aankoop van de Rider 550. Ook via WiFi hotspot via de telefoon wordt regelmatig het contact onderweg verbroken. Ook als ik DHCP op passief zet zodat de verbinding stabiel zou moeten zijn. Ook al heeft De Rider verder afgezien van de WiFi met de telefoon bluetooth 4g verbinding met de Rider, hij geeft de info niet door wat betreft traffic en flitsers.. Dus afgezien van het feit dat smartphone berichten door de disconnectie met de app van TT in combi met de IOS 13 Bluetooth problemen geeft( die functie vind ik gevaarlijk en hoeft ook niet van mij) is normaal gebruik ook niet mogelijk.
Dan nog de €50,- cash back. Alles ingedient maar wordt geweigerd omdat de factuur van MR GPS niet duidelijk zou zijn, terwijl die prima in orde is. De vraag van TT is alles opnieuw in te dienen. Maarrrr opnieuw inloggen op aangewezen site onmogelijk, ook met paswoord opsturen niet. Helpdesk onbereikbaar vanwege Corona. ( heel gevaarlijk aan de telefoon) receptie hoofdkantoor gebeld, deze zou een helpdesk medewerker laten terugbellen. Dit gebeurt dus niet. Een link aangeklikt om te mailen, krijg ik een antwoord via een vertaal app uit een ver land die werkelijk waar de plank volledig misslaat als ik het probleem uitleg.
Dus resumerend, veel geld uitgegeven, een werking die slechter is dan de Rider 400 die ik had, geen cash back, dat lijkt een lokkertje, en geen contact mogelijk met TT. Ik overweeg te wisselen voor een Garmin. Hij is fijn...
Snel een Garmin aanschaffen....Nou, ik heb inmiddels spijt van mijn aankoop van de Rider 550. Ook via WiFi hotspot via de telefoon wordt regelmatig het contact onderweg verbroken. Ook als ik DHCP op passief zet zodat de verbinding stabiel zou moeten zijn. Ook al heeft De Rider verder afgezien van de WiFi met de telefoon bluetooth 4g verbinding met de Rider, hij geeft de info niet door wat betreft traffic en flitsers.. Dus afgezien van het feit dat smartphone berichten door de disconnectie met de app van TT in combi met de IOS 13 Bluetooth problemen geeft( die functie vind ik gevaarlijk en hoeft ook niet van mij) is normaal gebruik ook niet mogelijk.
Dan nog de €50,- cash back. Alles ingedient maar wordt geweigerd omdat de factuur van MR GPS niet duidelijk zou zijn, terwijl die prima in orde is. De vraag van TT is alles opnieuw in te dienen. Maarrrr opnieuw inloggen op aangewezen site onmogelijk, ook met paswoord opsturen niet. Helpdesk onbereikbaar vanwege Corona. ( heel gevaarlijk aan de telefoon) receptie hoofdkantoor gebeld, deze zou een helpdesk medewerker laten terugbellen. Dit gebeurt dus niet. Een link aangeklikt om te mailen, krijg ik een antwoord via een vertaal app uit een ver land die werkelijk waar de plank volledig misslaat als ik het probleem uitleg.
Dus resumerend, veel geld uitgegeven, een werking die slechter is dan de Rider 400 die ik had, geen cash back, dat lijkt een lokkertje, en geen contact mogelijk met TT. Ik overweeg te wisselen voor een Garmin. Hij is fijn...
Alles werkend met welke telefoon?Snel een Garmin aanschaffen....
Misschien saai maar alles werkend hier gekregen....of dat ik er wat aan heb is iets anders zoals file meldingen of whatsapp onderweg en andere internet flits genuil....ding heb ik puur voor af en toe spannende route en naar huis als ik er genoeg van heb...
Tethering is het zelfde als hotspot van IOS. Dit werkt bij mij ook, maar na verloop van tijd verbreekt deze toch de verbinding.Ik weet niet welke instellingen iOS allemaal heeft. Maar in Android kan ik bluetooth tethering aanzetten. Puur met bluetooth tussen TT550 en Android waarop bluetooth teterhing aanstaat heb ik traffic en flitser info zonder de app.
Qua support ... jammer...
Voordat je de TomTom afschrijft op de bluetooth werking met de iPhone, zou ik even een update van Apple afwachten. Zoals hier vorige week geschreven, zijn er meer mensen met Bluetooth issues in de huidige iOS versie.Nou, ik heb inmiddels spijt van mijn aankoop van de Rider 550. Ook via WiFi hotspot via de telefoon wordt regelmatig het contact onderweg verbroken. Ook als ik DHCP op passief zet zodat de verbinding stabiel zou moeten zijn. Ook al heeft De Rider verder afgezien van de WiFi met de telefoon bluetooth 4g verbinding met de Rider, hij geeft de info niet door wat betreft traffic en flitsers.. Dus afgezien van het feit dat smartphone berichten door de disconnectie met de app van TT in combi met de IOS 13 Bluetooth problemen geeft( die functie vind ik gevaarlijk en hoeft ook niet van mij) is normaal gebruik ook niet mogelijk.
Dan nog de €50,- cash back. Alles ingedient maar wordt geweigerd omdat de factuur van MR GPS niet duidelijk zou zijn, terwijl die prima in orde is. De vraag van TT is alles opnieuw in te dienen. Maarrrr opnieuw inloggen op aangewezen site onmogelijk, ook met paswoord opsturen niet. Helpdesk onbereikbaar vanwege Corona. ( heel gevaarlijk aan de telefoon) receptie hoofdkantoor gebeld, deze zou een helpdesk medewerker laten terugbellen. Dit gebeurt dus niet. Een link aangeklikt om te mailen, krijg ik een antwoord via een vertaal app uit een ver land die werkelijk waar de plank volledig misslaat als ik het probleem uitleg.
Dus resumerend, veel geld uitgegeven, een werking die slechter is dan de Rider 400 die ik had, geen cash back, dat lijkt een lokkertje, en geen contact mogelijk met TT. Ik overweeg te wisselen voor een Garmin. Hij is fijn...