Top van jou 25 KW

mn aprilia pegaso loopt nu 145...en standaard iets van 180

leuk, zo'n 25 Kw rijbewijs, maar na het eerste jaar (en 25.000km verder) gaat het wel wat vervelen B|
 
Whoehoe mijne red de 170 wel.....met moeite :+

Maar ach, ben er over 3 weekjes vanaf })
 
mn aprilia pegaso loopt nu 145...en standaard iets van 180

leuk, zo'n 25 Kw rijbewijs, maar na het eerste jaar (en 25.000km verder) gaat het wel wat vervelen B|


mijn pegaso 650 haalt makkelijk 150 en gaat door tot 160 als er geen wind is en met de topkoffer er af gaat die nog harder
 
Mijn CB 250 nighthawk doet 130. Maar voor je gevoel rijd je dan 195! })

Goed vasthouden en goed opletten want mijn remweg is met die trommel voor e-r-r-u-g lang :+
 
265 O-)







Onee....ben er sinds vandaag vanaf _O-
*O* *O* *O*






Is ook wel een k*topmerking...maar je bent er zo vanaf! :Y
 
Laatst bewerkt:
Moest gister even naar Duitsland en daar even het gas een beetje open gehaald. En ik zat nog niet aan de top bij 160 (en dat is met topkoffer, rechtop gezeten en vriendin :P )... Nu nog alleen een keertje alleen zonder topkoffer met kin op de tank helemaal tot de top... *O*
 
Ik heb een suzuki bandit 600 25kw, ik heb met heel veel moeite en plat op de tank de 160 gehaald. '(

N of S?

ik haal met mn N, 185 met geduld.
en ik ben zelf 79 kg, 1.85m.

dus als je 2 meter bent en 100 kg kan het wel kloppen ;)

en heb je een standaard uitlaat?
mijne heeft een bos dempertje, en bandits reageren over het algemeen erg goed met alleen dempers.
 
N of S?

ik haal met mn N, 185 met geduld.
en ik ben zelf 79 kg, 1.85m.

dus als je 2 meter bent en 100 kg kan het wel kloppen ;)

en heb je een standaard uitlaat?
mijne heeft een bos dempertje, en bandits reageren over het algemeen erg goed met alleen dempers.

:^
Same here (66kg, 1.80m)

mijn zx7r ging heel hard :+ eens 255km/u mee gedaan en toen vond ik het welletjes.

met mijn niet-25kw-bandit1200 eens 190km/u gedaan.

En daar hebben we 122993939 etc.etc.etc weer _O-
 
mijn pegaso 650 haalt makkelijk 150 en gaat door tot 160 als er geen wind is en met de topkoffer er af gaat die nog harder

ooo dat haalt ie van mij echt niet.
ben ook wel 1.98 lang :P
bij 140/145 is de koek echt helemaal op :(
ach, nog 10 maanden en een paar dagen...dan ben ik van plan om een TDM 900 oid te kopen :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan