Topic Eindhoven Deel XXXI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een rare avond.... niet alleen het ongeluk van Martijn maar ik werd toestraks dus ook nog achtervolgd door een automobilist die volgens mij graag wilde weten waar ik mijn motor ging stallen :( Op een gegeven moment dacht ik van waarom rijdt die knakker heel de tijd achter mij aan, toen ging ik even een paar keer van rijbaan wisselen waar hij me volgde met het wisselen van voorsorteervak enzo dus toen wist ik het zeker. Illegale omkeermanoeuvre kwam ie ook achter mij aan dus toen ben ik eruit genaaid en ergens wat gaan eten. Kutkaffer :(
 
agenten doen dat wel eens bij mij als ik ze boos maak :')

mja fucked up avond idd.. hopen dat martijn binnenkort weer praatjes kan hebben -O-

Bier gaat er goed in maar smaakt niet.
 
agenten doen dat wel eens bij mij als ik ze boos maak :')

mja fucked up avond idd.. hopen dat martijn binnenkort weer praatjes kan hebben -O-

Bier gaat er goed in maar smaakt niet.
Same here :/
Ga maar eens proberen te slapen. Gelukkig vandaag 2 nieuwe boeken per post ontvangen. Stukje lezen helt meestal wel.
 
tering eh, lijkt me geen leuke afsluiter van het motorseizoen :X

Hans, floris, dennis en ouders van martijn: sterkte!
En martijn natuurlijk ook :)
 
Ik had een reactie achtergelaten op ed.nl maar denk niet dat ze die erop gaan zetten.
Had even de verbeteringen doorgegeven en een nette opmerking over het gedrag van de fotograaf.
Kreeg net een e-mail terug met excuses en dat ze het door hebben gegeven aan de hoofdredacteur.
 
Fuck mensen... Kom net van mn eigen bruiloft af en denk ff lekker MF te checken...
Schrik me helemaal de tering...! Ik heb het bericht echt even een keer of 3 moeten lezen voor dat het echt tot me door drong..! (en niet door de alcohol) maar gewoon wtf martijntje, gewoon niet te beseffen dat dit echt is... Uiteraard heel veel sterkte gewenst aan martijn en zijn familie!

Voor hans, floris en weet even niet wie er nog meer bij waren natuurlijk ook een flinke shock om dat zo mee te maken. Jullie ook veel sterkte uiteraard!
Moet heel erg schrikken zijn voor jullie!
Hoop dat iemand me op de hoogte kan houden van zijn situatie.
 
Fuck mensen... Kom net van mn eigen bruiloft af en denk ff lekker MF te checken...
Schrik me helemaal de tering...! Ik heb het bericht echt even een keer of 3 moeten lezen voor dat het echt tot me door drong..! (en niet door de alcohol) maar gewoon wtf martijntje, gewoon niet te beseffen dat dit echt is... Uiteraard heel veel sterkte gewenst aan martijn en zijn familie!

Voor hans, floris en weet even niet wie er nog meer bij waren natuurlijk ook een flinke shock om dat zo mee te maken. Jullie ook veel sterkte uiteraard!
Moet heel erg schrikken zijn voor jullie!
Hoop dat iemand me op de hoogte kan houden van zijn situatie.
Gefeliciteerd. Jammer einde van zo'n avond -O- Inderdaad schrikken ja. Ik had het zelfde. Moest het ook eerst een paar keer lezen.
 
-O-


'( martijntje toch......
Waarom komt mijn voorgevoel toch altijd uit.....hoopte nog zo van niet he.
Hopelijk valt het nog allemaal wel mee,wbt dat hoofdletsel -O-
 
Dank je bart en jeroen!

Het is zo raar, het lijkt gewoon zo van: dat kan niet...
Vorige week stonden we nog samen met zn pa bij hem thuis de xenon in te bouwen...
En nu ligt hij in het ziekenhuis...

En dan die ouders...hoe erg ook voor hen, die krijgen zo'n telefoontje wat je als ouder gewoon nooit wil krijgen...

Ik hoop dat het naar omstandigheden goed gaat met hem.
 
Damn.. Martijn hoop dat je snel mag herstellen.
Het maakt mij eerlijk niet uit hoe het is gebeurd en wiens schuld het is. Het belangrijkste is dat Martijn er snel bovenop komt. De rest is maar materiële schade.

Ook voor diegene die deze dag mee hebben moeten maken veel sterkte, zoiets kan echt een impact op je maken.
 
Dank je bart en jeroen!

Het is zo raar, het lijkt gewoon zo van: dat kan niet...
Vorige week stonden we nog samen met zn pa bij hem thuis de xenon in te bouwen...
En nu ligt hij in het ziekenhuis...

En dan die ouders...hoe erg ook voor hen, die krijgen zo'n telefoontje wat je als ouder gewoon nooit wil krijgen...

Ik hoop dat het naar omstandigheden goed gaat met hem.
De wereld in 1x op zijn kop :( Hopen op beterschap idd!
 
Neeee Bloemkool.
Nu rijden er helemaal geen mooie kawa´s meer rond. Hangt er dan toch een vloek op die motoren.
 
Martijn heel heel veel beterschap gewenst! Moet nu ineens terug denken aan t feit dat ie eigelijk wilde stoppen met motorrijden voor dit seizoen.. Sterkte aan iedereen en ik hoop dat t allemaal mee gaat vallen en ie er weer snel bovenop is
 
Damn, da's schrikken!
Heb de verdere online berichten nog niet bekeken.
Sterkte Martijn, hoop dat het allemaal meevalt en je snel weer op de been bent.

Opmerking voor alle anderen: het kan in het belang van Martijn zijn als jullie alle opmerkingen over de toedracht van zijn ongeval verwijderen.
Just my 2 cents.

Ik kan me goed voorstellen dat jullie je flink hebben lopen ergeren aan die fotograaf. Denk dat ik 'm vriendelijk, maar heel duidelijk zou hebben verzocht om ergens anders plaatjes te gaan schieten...
 
Fuck mensen... Kom net van mn eigen bruiloft af en denk ff lekker MF te checken...
Schrik me helemaal de tering...! Ik heb het bericht echt even een keer of 3 moeten lezen voor dat het echt tot me door drong..! (en niet door de alcohol) maar gewoon wtf martijntje, gewoon niet te beseffen dat dit echt is... Uiteraard heel veel sterkte gewenst aan martijn en zijn familie!

Voor hans, floris en weet even niet wie er nog meer bij waren natuurlijk ook een flinke shock om dat zo mee te maken. Jullie ook veel sterkte uiteraard!
Moet heel erg schrikken zijn voor jullie!
Hoop dat iemand me op de hoogte kan houden van zijn situatie.
Proficiat Dano!
 
Die bocht voor luchthaven ligt vol met putdeksels , en dan heb je daar nog van die automobilisten die gewoon de auto stil zetten in de bocht om de familie uit te laten.
Daarbij is het wegdek daar ook niet al te best en barst het daar meestal van de politie etc
Mischien heeft ie moeten remmen in de bocht voor iets ,dan wil/gaat de motor ook recht door.
Wens Martijn veel suc6 met herstel.
 
Nee toch, Martijn... Is er al meer bekend over zijn toestand?

Martijn kennende baalt hij nog het hardst dat zijn motor kaduuk is, dan over zijn verwondingen. Hij was zo blij met z'n nieuwe Gixxer.

Maar heeft iemand hem nog gesproken?
 
Laatst bewerkt:
Heftig joh, Beterschap voor Martijn... Hopelijk geen blijvend letsel... Enge blokken zijn het voor motorrijders daar. Gaat het mis dan heb je ook een hoge kans dat je er nog een betonblok bij krijgt ook. Misschien een ander mooi rijstukje in de buurt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan