Topic Eindhoven Deel XXXI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Jullie kennen mij vast niet allemaal... Maar ik ken Martijntje wel van DB eo.
Schrok me kapot!

Wens zijn ouders heel veel sterkte toe, en Martijn vooral!
Ook sterkte voor de jongens die erbij waren.. kan me voorstellen dat jullie nog in shock zijn.

weet iemand toevallig in welk ziekenhuis ie op dit moment ligt?
 
Dat wil ook wel weten. Als het mogelijk is zoek ik hem even op.

Lulu; je pb staat niet aan, en wilde je een berichtje sturen. Kun je die even aanzetten?
 
Laatst bewerkt:
ik heb zojuist (volgens mij) zijn zus aan de lijn gehad, hij ligt nu in tilburg op de intensve care
en er word een 2e scan van zijn hoofd gemaakt ivm kneuzingen en een scheurtje in zijn schedel.
ik had gevraagd of het verstandig was om vandaag langs te komen maar zij zij dat ik
beter nog een dagje kan wachten en niet met veel mensen tegelijk komen dus ik ga zondag langs samen met hans en floris als die kunnen. er valt nog niks te zeggen
of er blijvend letsel is in zijn hoofd, maar naar omstandigheden ging het redelijk.
hij heeft nog veel pijn en krijgt morfine. hij had waarschijnlijk niets gebroken maar wel
een scheur in zijn schouderblad, toen ik hem zag liggen vreeste ik voor een gebroken nek
maar daar is waarchijnlijk geen sprake van.
zijn ouders zijn bijna terug uit italie, zodra ik meer weet horen jullie van me.

er valt nog weinig te zeggen over de toedracht van het ongeluk en heeft ook
weinig zin om hier te gaan gokken, ons verhaal en dat van de politie is totaal
anders dus mischien zijn er feiten die wij (hans, floris,ik) niet weten
 
Laatst bewerkt:
ik heb zojuist (volgens mij) zijn zus aan de lijn gehad, hij ligt nu in tilburg op de intensve care
en er word een 2e scan van zijn hoofd gemaakt ivm kneuzingen en een scheurtje in zijn schedel.
ik had gevraagd of het verstandig was om vandaag langs te komen maar zij zij dat ik
beter nog een dagje kan wachten en niet met veel mensen tegelijk komen dus ik ga zondag langs samen met hans en floris als die kunnen. er valt nog niks te zeggen
of er blijvend letsel is in zijn hoofd, maar naar omstandigheden ging het redelijk.
hij heeft nog veel pijn en krijgt morfine. hij had waarschijnlijk niets gebroken maar wel
een scheur in zijn schouderblad, toen ik hem zag liggen vreeste ik voor een gebroken nek
maar daar is waarchijnlijk geen sprake van.
zijn ouders zijn bijna terug uit italie, zodra ik meer weet horen jullie van me.

Naar omstandigheden goed, ben blij om dat te horen. Ik en Lulu wilden hem ook gaan bezoeken. Hoe laat denk jij te gaan? Ik weet niet of het verstandig is om 5 man tegelijkertijd het kamertje in te gaan, anders proberen wij wel voor of na jullie te komen.
 
ik heb zojuist (volgens mij) zijn zus aan de lijn gehad, hij ligt nu in tilburg op de intensve care
en er word een 2e scan van zijn hoofd gemaakt ivm kneuzingen en een scheurtje in zijn schedel.
ik had gevraagd of het verstandig was om vandaag langs te komen maar zij zij dat ik
beter nog een dagje kan wachten en niet met veel mensen tegelijk komen dus ik ga zondag langs samen met hans en floris als die kunnen. er valt nog niks te zeggen
of er blijvend letsel is in zijn hoofd, maar naar omstandigheden ging het redelijk.
hij heeft nog veel pijn en krijgt morfine. hij had waarschijnlijk niets gebroken maar wel
een scheur in zijn schouderblad, toen ik hem zag liggen vreeste ik voor een gebroken nek
maar daar is waarchijnlijk geen sprake van.
zijn ouders zijn bijna terug uit italie, zodra ik meer weet horen jullie van me.
Dank voor de update Dennis. Weet je ook in welk ziekenhuis in Tilburg hij ligt?
Zodra we langs kunnen gaan wil ik er wel heen.
 
Dank voor de update Dennis. Weet je ook in welk ziekenhuis in Tilburg hij ligt?
Zodra we langs kunnen gaan wil ik er wel heen.

nee, ik weet niet in welk ziekenhuis. zou het mmc mogen zeggen waar die naar toe
is gebracht? ik ga er zondag heen, lijkt me verstandig om niet met de hele bende
aan te komen, hij slaapt nog veel, heeft veel pijn en zet aan de morfine/pijnstillers
 
Naar omstandigheden goed, ben blij om dat te horen. Ik en Lulu wilden hem ook gaan bezoeken. Hoe laat denk jij te gaan? Ik weet niet of het verstandig is om 5 man tegelijkertijd het kamertje in te gaan, anders proberen wij wel voor of na jullie te komen.

Denk dat we dat ff af moeten stemmen met z'n ouders en het ziekenhuis.

Wanneer het kan wil ik ook wel die kant op ja. Arm menneke '(
 
nee, ik weet niet in welk ziekenhuis. zou het mmc mogen zeggen waar die naar toe
is gebracht? ik ga er zondag heen, lijkt me verstandig om niet met de hele bende
aan te komen, hij slaapt nog veel, heeft veel pijn en zet aan de morfine/pijnstillers
Ik wil maandag middag wel even die kant op gaan. Als het morgen als al zo druk word.
 
Zodra we iets weten over wanneer het verstandig is wanneer hij bezoek van hier mag ontvangen dan zullen we dat direct laten weten, maar ga er maar vanuit dat het dan in de loop van de week wordt.
Hij zal vandaag en mss ook morgen nauwelijks aanspreekbaar zijn ben ik bang en familie heeft sowieso voorrang vind ik.
 
Zodra we iets weten over wanneer het verstandig is wanneer hij bezoek van hier mag ontvangen dan zullen we dat direct laten weten, maar ga er maar vanuit dat het dan in de loop van de week wordt.
Hij zal vandaag en mss ook morgen nauwelijks aanspreekbaar zijn ben ik bang en familie heeft sowieso voorrang vind ik.
Daar heb je zeker gelijk in.
 
BOODSCHAP VAN ALGEMEEN NUT:

Ik begrijp dat iedereen heel graag bij Martijn op bezoek wil, maar ga er voor nu even niet vanuit dat er morgen (veel) mensen langs mogen komen. Familie sowieso eerst.
 
Dano gefeliciteerd :)
Waarom check jij in je huwelijksnacht eik MF, moet je dan niet iets anders doen? ;)
 
BOODSCHAP VAN ALGEMEEN NUT:

Ik begrijp dat iedereen heel graag bij Martijn op bezoek wil, maar ga er voor nu even niet vanuit dat er morgen (veel) mensen langs mogen komen. Familie sowieso eerst.

Heb je gelijk in. Ik wist alleen niet dat zijn ouders er nog niet waren geweest. Ik wacht de berichten eerst af en hoor het wel wanneer er een gaatje is.
 
Hallo,

Jullie kennen mij vast niet allemaal... Maar ik ken Martijntje wel van DB eo.
Schrok me kapot!

Wens zijn ouders heel veel sterkte toe, en Martijn vooral!
Ook sterkte voor de jongens die erbij waren.. kan me voorstellen dat jullie nog in shock zijn.

weet iemand toevallig in welk ziekenhuis ie op dit moment ligt?


:^

heel veel sterkte en beterschap -O-
 
ik heb zojuist (volgens mij) zijn zus aan de lijn gehad, hij ligt nu in tilburg op de intensve care
en er word een 2e scan van zijn hoofd gemaakt ivm kneuzingen en een scheurtje in zijn schedel.
ik had gevraagd of het verstandig was om vandaag langs te komen maar zij zij dat ik
beter nog een dagje kan wachten en niet met veel mensen tegelijk komen dus ik ga zondag langs samen met hans en floris als die kunnen. er valt nog niks te zeggen
of er blijvend letsel is in zijn hoofd, maar naar omstandigheden ging het redelijk.
hij heeft nog veel pijn en krijgt morfine. hij had waarschijnlijk niets gebroken maar wel
een scheur in zijn schouderblad, toen ik hem zag liggen vreeste ik voor een gebroken nek
maar daar is waarchijnlijk geen sprake van.
zijn ouders zijn bijna terug uit italie, zodra ik meer weet horen jullie van me.

er valt nog weinig te zeggen over de toedracht van het ongeluk en heeft ook
weinig zin om hier te gaan gokken, ons verhaal en dat van de politie is totaal
anders dus mischien zijn er feiten die wij (hans, floris,ik) niet weten
:o '( Nee he fuck, beterschap aan iedereen en hoop martijn echt nog wel te kunnen spreken
 
Nope, we weten het niet maar ik denk dat ie met z'n hoofd die auto geraakt heeft net onder de koplamp ergens
 
En ik had gisteren al zo'n raar voorgevoel... ik denk dat ik daar voortaan toch iets meer mee ga doen :/
 
Laatst bewerkt:
Godver denk wordt een leuke zaterdag kijk ik MF zie ik dit -O-
Laatst nog een avond met hem gesproken over bandjes en sliders en dan gebeurt er dit :o :X

Sterkte hoop dat die er niks aan over houd en snel weer op de fiets zit!

Na dat de familie en hele goede bekende op bezoek zijn geweest wil ik ook wel even op bezoek komen lijkt me wel handig als we dat goed afspreken.


Sterkte martijn!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan