Topweekend Heerlen en omgeving, (evaluatie)

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
Mocht weer niets kosten? ;)
Da's nog eens het erge eraan, ik betaal er een flinke duit voor en heb eigenlijk geen zin om extra webspace te kopen. Toch maar eens zorgen voor een fatsoenlijke internetverbinding op het werk, plaats ik hier een eigen server })
 
Da's nog eens het erge eraan, ik betaal er een flinke duit voor en heb eigenlijk geen zin om extra webspace te kopen. Toch maar eens zorgen voor een fatsoenlijke internetverbinding op het werk, plaats ik hier een eigen server })

Achter je kennisnet verbinding? :+ :+
 
Gaat toch over Heerlen/bbq hier ;)
Nurten ergens anders :+
 
Ik zie bier op tafel staan!!! Jullie hebben toch geen bier gedronken daar of wel? Laat ik het niet horen!! :P :P
 
Ik zie bier op tafel staan!!! Jullie hebben toch geen bier gedronken daar of wel? Laat ik het niet horen!! :P :P

Niet echt gedronken nee......meer getankt....en aangezien het bier op het terras aardig prijzig was hebben we ook nog enkele kratjes ingeslagen....
 
Niet echt gedronken nee......meer getankt....en aangezien het bier op het terras aardig prijzig was hebben we ook nog enkele kratjes ingeslagen....
Scheelde idd aanzienlijk! Viel mee trouwens, zijn 3 kratjes doorgegaan toch?

Oh wat was de Eiffel mooi :9~ :)
 
Foto's van BBQ staan hier.

Het heeft dan wel ff geduurd, maar dan hebbie ook wat te kijken. Het zijn er in totaal 47...

Veel kijkplezier, je staat er vast wel ergens tussen!!
 
Op donderdag 20 juni 2002 23:27 schreef Plastic Power het volgende:
...Veel kijkplezier, je staat er vast wel ergens tussen!!

Ik sta er nergens tussen :(

(maar ik was er dan ook niet, better luck next time)
 
Eej Frank...
Je best weer gedaan heh ;)

Nogmaals...erg leuke foto's!!!
 
Ik sta er altijd een beetje onfortuinlijk op... Als ik het niet in de gaten heb, dan wil het nog wel, maar dan sta ik er weer half op o.i.d.


CAT (Die nu ook weet dat Belgen gele kentekenplaten hebben met zwarte cijfers en letters!) ;)
 
Ik sta er altijd een beetje onfortuinlijk op... Als ik het niet in de gaten heb, dan wil het nog wel, maar dan sta ik er weer half op o.i.d.


CAT (Die nu ook weet dat Belgen gele kentekenplaten hebben met zwarte cijfers en letters!) ;)

En dat laatste...daar heb je geen sjekkie voor nodig ;)

Duitsers hebben wit heh, wees gewaarschuwd })
Goed onthouden.

En LCB-tje heeft weer grijns...jij ook CAT ;)
 
Ziezo, met een omweg, maar hier zijn eindelijk mijn pics: ENJOY!!!

DSC01293.JPG


DSC01294.JPG


DSC01295.JPG


DSC01296.JPG


DSC01297.JPG


DSC01298.JPG


DSC01299.JPG


DSC01300.JPG


DSC01301.JPG


DSC01302.JPG


DSC01303.JPG


DSC01304.JPG

 
Terug
Bovenaan Onderaan