Topweekend Heerlen en omgeving, (evaluatie)

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
Ik heb me ook stierlijk vermaatk daaro, ik opteer om eind volgende maand weer een weekend te gaan. Want ik vond het echt perfect daaro!! en die capming was ook helemaal top. Die limburgers daaro zijn helemaal ingesteld op motorrijders.

Dusse....eind volgende maand weer? (weekend)

Vind dat deze jonge wel gelijk heeft...alleen volgende keer moete er geen mense meer verdwale :P
 
Dat bos kon ik idd ook niet plaatsen....zal wel in Zolder zijn geweest ofzo (ik was niet mee naar Zolder)

Dat bos zal idd wel Zolder zijn. We konden de fietsen in het bos zetten.
Netjes :? tegen een boom parkeren alsof het om je oma-fiets ging |(
Maar weinig keus verder.

Er was er trouwens wel 1 die ze onderkuip nu naar de gallemiese heeft, omdat ie dus, in dat bos, over een tak ging met wegrijden.
Maar was niemand van ons. Evegoed lullig!!!
 
Hij was er niet bij op Zolder! (Ik trouwens ook niet.) Maar in het bos is de grond meestal lekker zacht, vandaar...
 
Ik heb Maurice een mailtje gestuurd nav weekend Heerlen...
Hier wat stukjes uit zijn mailtje naar mij...:
-------------------------------------------------
Hoi Anette,

Ik heb je meeltje ontvangen en natuurlijk je verhaal gelezen op jullie site.
Ten eerste ben ik blij dat jullie een leuk weekend hebben gehad ondanks een behoorlijke drukte.

FF een en ander verduidelijken.....de nacht-starter was niet van de HD-club maar ******
Zelden dat we starters hebben s'nachts, eigenlijk nooit maar goed.

Ik weet zeker dat jullie met een minder druk weekend het nog leuker zullen vinden; ******
Ik heb dan persoonlijk meer tijd voor mijn gasten, vaak ga ik zelf nog mee de Eifel in !!

******

Leuke site trouwens

Groetjes

Maurice
-------------------------------------------------

Het is hunnie dus ook bevallen, dus wat mij betreft volgend jaar weer...
Jaarlijks terug kerend BBQ-weekend Heerlen :}
 
Die gasten die het nodig vonden om een dikke bek te geven de eerste nacht waren 100% zeker wel van de Hachterlijke Dkloothommels club...
:j :j :j
 
Wrom volgend jaar???? De zomer is net begonnen.

Omdat ik voor dit jaar nog andere plannen heb...

En je kan altijd zelf een weekendje gaan met vriendje Max })

Wel het leukste om 1 keer per jaar zoiets als dat te doen...wordt anders zo gewoontjes heh...
 
Die gasten die het nodig vonden om een dikke bek te geven de eerste nacht waren 100% zeker wel van de Hachterlijke Dkloothommels club...
:j :j :j
Ja! :( Waren ook nog erg vriendelijk 's nachts... Dreig dreig: "Is die Soes van jou?, Oh nee, die BMW natuurlijk."
 
Ja! :( Waren ook nog erg vriendelijk 's nachts... Dreig dreig: "Is die Soes van jou?, Oh nee, die BMW natuurlijk."

Jemig, ik heb wel een hoop gemist blijkbaar....ben rond half 2 mijn nest ingedoken, en rond 8 uur weer opgestaan. Heb helemaal niks gemerkt!
 
Op maandag 01 juli 2002 09:37 schreef Spider het volgende:Ja! :( Waren ook nog erg vriendelijk 's nachts... Dreig dreig: "Is die Soes van jou?, Oh nee, die BMW natuurlijk."
Toen ik dat hoorde dacht alleen nog maar: Oh kut |( Daar gaat ie..

Gelukkig waren de praatjes groter dan de daden..
 
Terug
Bovenaan Onderaan