Tour vakantie partner gezocht!

AMTam1973

Rookie
15 apr 2021
1
3
l.s.

ik zoek iemand om mee op motor vakantie te gaan( liefst vrouwelijk), wanneer het past misschien ook wel meer weekendjes.
alles is bespreekbaar, low budget juist!!
Alle benodigde hardware heb ik, van kookset tot slaapzakken en tenten e.d.
wanneer je BMI niet tussen de spaken zakt, en de motor niet dubbel geveerd hoeft te worden is het al gauw goed! als het maar gezellig is!
al ben ik op zich wel een beetje verlegen jegens vrouwen.
 

Bijlagen

  • Louise.jpg
    Louise.jpg
    213,2 KB · Weergaven: 26
l.s.

ik zoek iemand om mee op motor vakantie te gaan( liefst vrouwelijk), wanneer het past misschien ook wel meer weekendjes.
alles is bespreekbaar, low budget juist!!
Alle benodigde hardware heb ik, van kookset tot slaapzakken en tenten e.d.
wanneer je BMI niet tussen de spaken zakt, en de motor niet dubbel geveerd hoeft te worden is het al gauw goed! als het maar gezellig is!
al ben ik op zich wel een beetje verlegen jegens vrouwen.
hoi ik denk dat je een date zoek zo ja dan zit ik verkeerd maar ik zoek wel een maatje om misschien mee te toeren
 
Ik denk, met de nadruk op denk, dattie een vrouw zoekt die niet een dusdanig vetgehalte heeft, dat haar kont tussen de spaken zakt.
ik betrap jou/jouw/juh vaker op het uitleggen van grappen .
Is er bij jou/jouw/juh een diagnose gedaan dat je iets hebt ? zo nee, dan kan ik verder gaan met jou/jouw/jau te plagen .

en even doorstrepen wat jou/jouw/juh voorkeur is zodat ik niet jou/jouw/juh OCD trigger ;) :j

Fijn dat het weer alweer wat lekkerder weer weer wordt he .
 
tjeemig het begint hier op een zo een slechte whats app "vrienden" groep te lijken..
Niveautje hoor.. :X
 
l.s.

ik zoek iemand om mee op motor vakantie te gaan( liefst vrouwelijk), wanneer het past misschien ook wel meer weekendjes.
alles is bespreekbaar, low budget juist!!
Alle benodigde hardware heb ik, van kookset tot slaapzakken en tenten e.d.
wanneer je BMI niet tussen de spaken zakt, en de motor niet dubbel geveerd hoeft te worden is het al gauw goed! als het maar gezellig is!
al ben ik op zich wel een beetje verlegen jegens vrouwen.

Ik zal dan even TS (topicstarter) welkom heten op MF en op het reizen en toeren sub forum ( het leukste sub forum) .
Welkom.

Er zijn een aantal regionale topics waar je wat meer kans hebt om iemand te treffen bij jou in de buurt, zodat niet elke date/afspraak een verplichte reis/overnachting hoeft te zijn .
Verder staat MF niet echt bekend om dating gerelateerd posts wat je wel uit bovenstaande reacties kan opmaken.
Of Facebook zijn meerder groepen die zich richten.
Die zijn compleet waardeloos, of dat vind ik omdat ik oud en lelijk ben, dus je kan er altijd een kijkje nemen.

Verder is het zeker een idee om in reizen en toeren verder te kijken voor al het andere wat er bij een dergelijke vakantie/reis komt kijken.

en welkom om Motor-forum .
 
foto ?

Edit, van jou/jouw/jau ?

of bedoel je die internetfilmpjes met al die olie ? , want de extra vierge houd ik liever voor de salade.
Nou ja. 't is vrijdag-avond. Dus dan kan 't!

Vierge.................? Maar dat betekent toch maagd?
Jij wil 't voor de salade. Maar TS ziet 't liever als 'onaangeraakt'.
Wel heel veel eisen in 1x. Direct een vraag voor enkel en alleen een maagd?
 
ik betrap jou/jouw/juh vaker op het uitleggen van grappen .
Is er bij jou/jouw/juh een diagnose gedaan dat je iets hebt ? zo nee, dan kan ik verder gaan met jou/jouw/jau te plagen .

en even doorstrepen wat jou/jouw/juh voorkeur is zodat ik niet jou/jouw/juh OCD trigger ;) :j

Fijn dat het weer alweer wat lekkerder weer weer wordt he .

Oh, je mag mij pesten hoor. Interesseert me niks. Ben mijn hele leven al een klein kutkereltje met een brilletje en ADHD, al weet ik het laatste pas een jaar of 5. Dikke huid gekregen :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan