Toyrun stichting "Actie Stoomboot" 29 November 2009

Zal heel best kunnen! Voor, naast en achter je toen je me met een rolling burn out voorbij kwam langs de V&D sowieso! :]


yup die bij de v&d was wel nice idd, ik zag een man wijzen met zen zoontje, ik d8 naja nog een keer dan, ff het motor virus overbrengen naar het jochie :9 O-)
 
Nja vergeleken met die andere kerel waar je mee was dan O-)
Wie weet zie ik je wel een keertje rijden in Groningen, als ik je herken :P

sorry dat ik zo groot ben :+

ik wist et pas cker toen je wegreed bij motoport, je sticker :9

toch een band gehaald bij mp dus, duur cker ? of valt et wel mee?

ik was bij motoplaza geweest voor een 016 en daar vroegen ze 230 voor een achterband, terwijl ik in zuidwolde 170 heb betaald. ik moest dan wel een week wachten maar 60 euro is toch 60 euro. kan ik weer voor tanken :+
 
sorry dat ik zo groot ben :+

ik wist et pas cker toen je wegreed bij motoport, je sticker :9

toch een band gehaald bij mp dus, duur cker ? of valt et wel mee?

ik was bij motoplaza geweest voor een 016 en daar vroegen ze 230 voor een achterband, terwijl ik in zuidwolde 170 heb betaald. ik moest dan wel een week wachten maar 60 euro is toch 60 euro. kan ik weer voor tanken :+

kijk hier ook eens... :Y
 
was een groot succes alleen btje jammer van de koelprobleempjes her en der ;)

maar ik zou zeggen volgend jaar weer
 
kawa kwaaltje , een nieuwe dop op je radiateur kan wonderen doen (iets met vacuum en overloop).
zeker weer volgend jaar
 
Jammer dat er niet meer foto´s zijn die in dit topic voorbij komen. Niemand zn SD kaartje even online getrapt?

Er zijn vanuit de MF-groep weinig foto's gemaakt. Binnenkort zal de stichting ongetwijfeld wat foto's op hun site zetten. Voor de rest is het hele inet nog rustig qua foto's van zondag...(geldt ook voor filmpjes).
 
Er zijn vanuit de MF-groep weinig foto's gemaakt. Binnenkort zal de stichting ongetwijfeld wat foto's op hun site zetten. Voor de rest is het hele inet nog rustig qua foto's van zondag...(geldt ook voor filmpjes).


Ik ben het niet helemaal met je eens,
Ik heb behoorlijk wat foto's gemaakt,
maar weet je hoeveel werk dat is om dat allemaal online te plempen ?
 
Ik ben het niet helemaal met je eens,
Ik heb behoorlijk wat foto's gemaakt,
maar weet je hoeveel werk dat is om dat allemaal online te plempen ?

Maak een mijnalbum.nl account aan, en je kunt ze er zo allemaal tegelijk opplempen (Meen iets van 500MB per album. Heb je meer dan maak je gewoon meerdere accounts aan (maar dan moet je ook meerdere emailadressen hebben/aanmaken))

Of je gebruikt :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan