Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar je hebt echt niet de enige motor waarbij je vaak moet schakelen hoor in stadsverkeer/file
Het stoten is alleen bij lage toeren, ik moet dus erg veel schakelen
Nope zeker niet! Ik schakel in de stad tussen 1-4 eigenlijk continu op m\'n cb400, kvind da wel lachuh eigenlijk.. Blijf je een beetje bezeig.
Anders moet je een Brugman kopen of zo
In de file gewoon rij ik op mijn begrenste GS 500 gewoon in zijn 1, ja kan dat ding doortrekken tot 80. En als het niezzosnel gaat gewoon met je koppeling rijden.filerijden in z\'n 2 hooguit z\'n 3 is voldoende, en gewoon het gas erop houden als je ín z\'n 3 zit, moet je wat afremmen, dan is terug naar z\'n 2 wel aan te raden. Ik heb er zelf geen problemen mee gehad met mijn 25kw gs500e tijdens het filerijden.. maargoed, misschien is er wel wat mis met je motor.. dan zou ik er op moeten rijden om er zeker van te zijn dat ie te snel gaat lopen hokken en stoten. Maar je hebt echt niet de enige motor waarbij je vaak moet schakelen hoor in stadsverkeer/file
is weer \'ns wat anders dan dat je je koppeling thuis laat.In de file gewoon rij ik op mijn begrenste GS 500 gewoon in zijn 1, ja kan dat ding doortrekken tot 80. En als het niezzosnel gaat gewoon met je koppeling rijden.
je moet tocht gewoon zonder gas te geven kunnen rijden zonder dat je motor gaat stoten, in iedergeval met mijn xj 900 wel
zou jouw motor dus nooit over willen nemen, nu met deze wetenschap...
Als je motor goed warm is mag je hem gerust een keertje lekker doortrekken. Als het maar niet lang en vaak is.Juist. Ik heb m\'n geknepen GS nooit tot de 80 getrokken, wist niet eens dat het kon, volgens mij gaat ie namelijk maar 40 in z\'n 1 ofzo. Ik zat met stevig doortrekken 100 of 110 in z\'n 3 ofzo. Dus als je in z\'n 1e versn. 80 wilt met een geknepen GS, dan moet ie echt wel gejankt hebben als een gek
Tja, mij is geleerd bij de lesses om stapvoets ( ja ja is geen 80 ) op de koppeling te rijden. Vind dat het best wel meevalt met dat naar voren schieten, extra vermogen is altijd prettigedit ; Ennuh beert, is het niet beter om in z\'n 2 te rijden in de file ? In z\'n 1 is niet echt fijn, dan schiet ie elke keer naar voren als je een beetje gas geeft... ik gebruik 1 alleen om weg te rijden en verder zit ik er niet aan.
Mijn 25 kw xj600 heeft geen last van hotten en stoten! En ik denk ook niet dat dat bij jouw aan de begrenzer ligt...
En in zun 1 tot 80 met 25 kw!? Ik ga het in ieder geval niet proberen en het lijkt me niet verstandig
Tussen de file rijden doe ik het liefst in z'n 1 of 2. Zelden door naar 3. Zoals gezegd kunnen veel motoren 80 in z'n 1. Hard zat zou je zeggen.
Mijn ZZR rijdt wel rustig stationair. M'n SV zelden, misschien als hij heel netjes loopt en rustig, anders begint ie te horten en stoten en wil uiteindelijk afslaan. Loopt minder vloeiend...
Op koppeling rijden kan trouwens geen kwaad hoor, daar is ie voor. Je gaat je motor toch ook niet dragen omdat je dan minder banden slijt? Je moet het alleen niet te gek maken, moet je zo snel de platen vervangen... Zelfde met doortrekken, gas geef je op een motor! 1: