Ziet er gelikt uit! Maar je hebt de motor gekocht, en laat hem nu aan je man zien? Dat hoor ik niet vaak!Vandaag even bij de dealer langsgereden om te kijken of er al wat spulletjes opgezet waren en om 'm even aan mijn man te laten zienGeprobeerd wat foto's te maken, maar dat lukte niet echt, was weinig ruimte. In januari rijden! Zondag jarig, dus dubbel cadeautjes Geen make-upjes, luchtjes, sieraden of smeerseltjes voor mij, hooguit voor m'n motor.
Bekijk bijlage 1832855Bekijk bijlage 1832857Bekijk bijlage 1832858Bekijk bijlage 1832859
Ja, dat klopt. We hebben het er natuurlijk wel over gehad, maar als hij zelf nog een motor zou kopen, zou hij voor een andere kiezen. Eentje met minder vermogen en DCT bijvoorbeeld. Tijdens het proefrijden had het voor hem ook geen zin om mee te gaan. Hoe dan? Met de auto erachteraan of achterop de motor bij mij?Ziet er gelikt uit! Maar je hebt de motor gekocht, en laat hem nu aan je man zien? Dat hoor ik niet vaak!
Van harte, en direct wat kilometers erop! veel plezier ermee! Dus nu een bestemming kiezen voor het voorjaar?Vandaag mocht ik hem eindelijk ophalenWat een fantastische motorfiets! Meteen even 130 km gereden en ervan genoten, ondanks dat het wat frisjes was. Lekker het verwarmde zadel en de handvatverwarming aan gehad. De quickshifter is een genot en ook op lagere snelheden/toeren werkt hij heel soepel. De remmen zijn ook van een klasse apart. De Tracer had veel vermogen en lekker veel koppel, maar deze machine is toch echt wel weer een stapje hoger. Ik denk zomaar dat ik hier heel veel plezier mee ga hebben
Bekijk bijlage 1837914
Dankjewel, ik ga in mei met mijn zoon (S1000 XR) via Frankrijk en Luxemburg naar 't Zwarte Woud in Duitsland. Fantastisch hotel in Hinterzarten waar we vorig jaar ook zijn geweest. Zo eentje waarbij het niet erg is als je een dagje niet kunt of wilt rijden....Van harte, en direct wat kilometers erop! veel plezier ermee! Dus nu een bestemming kiezen voor het voorjaar?
En, 1000 km beurt in aantocht?Dankjewel, ik ga in mei met mijn zoon (S1000 XR) via Frankrijk en Luxemburg naar 't Zwarte Woud in Duitsland. Fantastisch hotel in Hinterzarten waar we vorig jaar ook zijn geweest. Zo eentje waarbij het niet erg is als je een dagje niet kunt of wilt rijden....
Mooie oplossing, ik heb zelf de Barkbusters in de garage liggen om te monteren.Ik heb zojuist de hand guards protectors van Evotech gemonteerd. Te combineren met de OEM handkappen, voordeel is dat bij kleine valpartijen de rem- en koppelingshandel heel blijven. Dat scheelt een garage zoeken op vakantie. Er zijn goedkopere opties, maar ik vond deze het mooiste staan.
een beetje dom: ik dacht €50,- goedkoper uit te zijn door een bestelling in de UK te plaatsen. Was even vergeten dat dit niet meer bij de EU hoort en er dus importheffing, inklaring en douanekosten bij kwamen. Per saldo even duur, maar wel drie weken moeten wachten op bezorging.
Nee, de eerste 200 km staan erop. Ik rijd niet als er pekel ligt. Hij staat lekker aan de druppellader te wachten op beter weer.En, 1000 km beurt in aantocht?
Kan er iemand eens nameten tot waar de barkbusters op het stuur komen op de 900R?
Ik heb op FB een post gezien waar er een probleem zou kunnen zijn als je niet het standaardscherm,maar een breder hebt.
Er waren ook comments over 'cracked TFT' en geraakte tanken....
Lijkt me allemaal bizar, maar misschien toch eerst eens nameten.
Ah, oke, nee, dan heeft het ook weinig zin als ik mijn bevindingen over het plaatsen hier plaats.Mijn Tiger is geleverd met een Givi scherm. Dat is breder, komt voorbij de originele 'vleugeltjes'.
Dus komen de BB beugels er misschien tegen.
Gefeliciteerd met je aankoop! Ik had ook wel cardan gewild, maar met Osco gaat het ook. Wel iets meer poetsen. Ook de 900 kan niet zomaar een nav hebben boven het lcd-scherm. Hier had ook ik een systeem voor laten monteren hoor.Nieuwe Tiger 1200 Rally Explorer besteld, begin November bij Triumph Groningen. Helaas nog niet gearriveerd. Bij de 1200 heeft Triumph een steekje laten vallen. Dit betreft de montage van een navigatiesysteem boven de klokken. Mijn Garmin XT had ik bij de vorige motor (FJR 1300) boven de de meters zitten. De XT zat nog eens veilig gemonteerd in een kwalitatieve Touratech houder. Bevestiging zou dan aan het kunstig deel moeten komen voor de ruitverstelling. Dat is veel te zwaar. Bij de 900 zit er een metalen beugel. Hier zou het wel mogelijk zijn. Ik heb inmiddels wat voorbereidingen getroffen. In de schuur ligt al een grondplaat van SW-Motech te wachten. Deze is uitgebreid met een Givi kit, waardoor ik nu de grote 58 liter topkoffer kan gebruiken. Deze heb ik inmiddels al binnen. Was toevallig bij RAD in Brussel, waar ik een demo met minuscule krasjes kon overnemen voor € 315. Koopje. Verder ligt er nog de nieuwste uitvoering van SP-Connect te wachten voor montage. Deze SPC+ uitvoering is in rubber opgehangen, zodat de telefoon gevrijwaard blijft van trillingen en draadloos wordt opgeladen. Tot mijn verrassing zag ik al voorbij komen dat de Givi Toolbox zonder problemen kan worden gemonteerd aan de binnenkant van de linker originele kofferdrager. Die ga ik dus ook bestellen. Nog even afwachten dus op de aflevering. Oh ja, ik wilde zowiezo een motor met cardan. De BMW vind ik niet mooi, dus dan blijft er niet veel over. En motorbike is duur..