Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Roadlok, ideaal. Wil niet meer zonder.Leuk, ik dacht dat TMPS standaard was bij de pro versie. Die Roadlok ga ik onthouden.
Ziet er leuk uit. Niet duur met die invoerkosten van tegenwoordig?Bij Alie en co aankopen gedaan. Radiator Guards aluminium en een hugger om de achterveer en koppeling een beetje te ontzien door spatwater voor €17,- en 25,-
Nee, helemaal niet!Ziet er leuk uit. Niet duur met die invoerkosten van tegenwoordig?
Wat een mooi ding! En cardan!! Snel inrijden maar. Het grappige is dat je display In de inrijmodus staat, daarna krijg je een andere Vormgeving met de toerenteller.Zaterdag opgehaald, wat een machine!
Bekijk bijlage 1869094
Tnx! Er staat inmiddels 350 kilometer op, nog niet boven de 5.000 toeren geweest. Grappig inderdaad, die display voor het inrijden!Wat een mooi ding! En cardan!! Snel inrijden maar. Het grappige is dat je display In de inrijmodus staat, daarna krijg je een andere Vormgeving met de toerenteller.
Lekker hoor! Ziet er mooi uitZaterdag opgehaald, wat een machine!
Bekijk bijlage 1869094
Dat zou zeker wel kunnen.Hoi Jan,
ik heb met deze motor geen ervaring met een comfortzadel. Wel merk ik dat ik met een langere rit niet snel pijn krijg, juist omdat het zadel hard is en ook zo gevormd dat je kunt verzitten. Maar dat is natuurlijk in een relatief gezonde situatie. Ik kan eigenlijk alleen maar adviseren om een proefrit te maken, en als alles verder bevalt erop staan dat er een comfort zadel wordt aangebracht. Als men ziet dat je een serieuze koper bent zullen ze dat toch wel doen lijkt mij. Die dingen zijn niet zo heel duur.
Aha. Bedankt. Goed om te weten dat bagster een optie kan zijn.Bagster is top, heb ik ook gehad op een andere motor. Weet alleen niet of die er ook met verwarming zijn? Want die zit er OEM standaard op.
Neem anders contact op met zjef van motorzadels.nlAha. Bedankt. Goed om te weten dat bagster een optie kan zijn.
Verwarming maakt me niet uit. Dat heb ik echt nog nooit gemist op een motor.
En ik bestel er sowieso wel comfortseats bij. Mocht dat dan toch niet bevallen dan kan ik die laten ombouwen bij bagster.
Dan bewaar ik de zadels met verwarming en kan ik die gebruiken als het zadel bij bagster is.
Bedankt voor de tip!!Neem anders contact op met zjef van motorzadels.nl
Hij heeft een medische achtergrond.
Hij denkt echt mee.
Hij zit in Amersfoort.
Beter laat dan nooitHoi driecilinder, ik heb zelf nooit met begrenzer gereden, gaat dit op toerental? Want het maximale koppel van 87 nm bereik je al bij 7300 toeren. Je max topsnelheid zal dan lager liggen, maart hoeveel harder wil je boven de 130?
Als de reductie verder gaat dan bovenstaande, dan zou ik die 200,- voor lief nemen, hoor ook wel bedragen van 600,- zelf klussen geen ervaring mee.
Zet je nog een mooie foto neer?
Yes! Ik heb er ook nog de arrow uitlaat bij + 2 Triumph koffers en 3 givi koffers.Flink compleet al!
Hoe klinkt deze uitlaat? Flink in de koffers, waarom van twee merken, is dat een verschil in grootte voor verschillende toepassingen?Yes! Ik heb er ook nog de arrow uitlaat bij + 2 Triumph koffers en 3 givi koffers.
Groene tank en alle kappen in het groen.
De motor is iets verlaagd voor mijn korte beentjes en daarom ook maar de middenbok weggehaald.
Zijn er nog opties/accesoires die jullie echt aanraden voor deze motor?