Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Geen verlaagde versie meer?Triumph Tiger 900 legt de lat hoger in 2024
De nieuwe tiger 900 2024
Ik ben zeer enthousiast over deze nieuwe tiger eindelijk iets meer vermogen.
We gaan het zien binnenkort
Er is gekeken. Vergeleken met een tiger gt pro uit 2022. Conclusie nagenoeg geen verschil. Balen natuurlijk. Daarna wederom contact gehad met Triumph. Daar zijn ze toch van mening dat het beter zou moeten kunnen. Enfin ze gaan nu nieuwe handvatten monteren om te kijken of dit een verbetering oplevert. Over een verschil tussen de 2022 en de 2023 versie is niks bekend.Inmiddels afspraak gemaakt. Ik ben benieuwd wat de conclusie gaat zijn. De reacties links en rechts zijn heel wisselend.
Dat is een beste stap.Na 15 jaar Aprilia RSV Mille gisteren mijn eerste Triumph opgehaald bij Blom Motoren, de Tiger 1200 GT Explorer. Wat een beauty en wat een zin in het komend voorjaar!
Ik heb de mijne half april opgehaald bij Blom. Er staat nu dik 10K kilometers op. Hele fijne motor!Na 15 jaar Aprilia RSV Mille gisteren mijn eerste Triumph opgehaald bij Blom Motoren, de Tiger 1200 GT Explorer. Wat een beauty en wat een zin in het komend voorjaar!
Zo, mooie rit(ten) al gemaakt!Ik heb de mijne half april opgehaald bij Blom. Er staat nu dik 10K kilometers op. Hele fijne motor!Bekijk bijlage 1954296Bekijk bijlage 1954297
De bestanden waren te groot om in 1 bericht te zetten, dus dan maar zo.
Zo, mooie reizen al Gaaf ook een keer het circuit op. Veel rijplezier het nieuwe seizoen!Ik heb hem (1200 GT Pro) sinds 1 juli (Goedhart, Bodegraven), en er 7900km op staan, dus bevallen doet ie zeker.
Op de foto afgelopen zomer in de buurt van Castellane Frankrijk.
Nadien laatst september met volle bepakking nog een rondrit gemaakt in NW Spanje: Bilbao- San Sebastian- om de Picos Europa -Bilbao. (Op de trailer heen en terug)Bekijk bijlage 1955628
O ja, en eind juli 2 dagen circuit rijden, uhhhh BOCHTEN training, op Circuit Jacques de Tacheney in Mettet (B) .
Dus in Juli ff flink wat km's (1600+) gemaakt omdat hij ingereden moest zijn voor eind juli.
Op mijn GT Explorer houd ik de waarden in het handboek aan - als ik dat niet zou doen krijg ik foutmeldingen van de bandenspanningsensoren...Bij mijn Aprilia hield ik altijd 2,4 bar voor en 2,7 bar achter aan als bandenspanning. In de handleiding staat 2,2 bar voor en 2,9 bar achter. Wat houden jullie aan?
Ik heb eerst de aangegeven 2.2 bar aangehouden, maar vond de voorband te snel slijten net buiten het midden, wat wss ook wel iets met het iets later remmen "dan normaal" te maken heeft.Bij mijn Aprilia hield ik altijd 2,4 bar voor en 2,7 bar achter aan als bandenspanning. In de handleiding staat 2,2 bar voor en 2,9 bar achter. Wat houden jullie aan?