Triumph Daytona 675/650/600 deel 10 DE wintervacht

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat maakt jouw werk heel gemakkelijk pedro :P
als het nieuwe topic er is, makkelijkste is als je mij een PM stuurt met de link van imgur samen met je opties, dan zie ik niets over het hoofd
 
Info gevraagd bij Motor Center Venlo voor het vervangen van de spanningsmeter, krijg ik door dat het 1,5 uur duurt en op de vraag wat de eventuele bijkomende kosten (ik neem aan gratis) krijg ik geen antwoord. Apart, mede daar het vervangen zo gepiept is in 0,5-0.75 uur...?


Hoi Robbert,

Als je me de km-stand en de laatste 6 framenummers doorgeeft ga ik de
spanningsregelaar regelen. Als de regelaar binnen is bij ons kunnen we
een afspraak maken. Montage is ongeveer 1,5 uur werk.

Met Vriendelijke Groet,


Ik in reactie:

Kun je iets zeggen over eventuele kosten? Dit daar Triumph zelf onder meer aangeeft dat het inbouwen ca. 0,5 uur duurt in tegenstelling tot de 1,5 uur.


Hun reactie:

Werkplaats | Motor Center Venlo
14:16 (21 minutes ago)

to me
Hoi,

Roel klopt tel even op een uur wachttijd. Zie ik het framenummer wel komen en de km-stand wel komen.

Met Vriendelijke Groet,


Het wordt er alleen maar vager op :) 'Roel klopt tel even op een uur wachttijd.' Hmm nog geen kosten genoemd en wie is Roel? :?

Dus nog maar een mail er achteraan... :Z
 
waarschijnlijk in de haast
roel zal robbert zijn zeker, jij dus
kosten is sowieso gratis dus dat moet je zelf niet vragen

1,5u omdat hij waarschijnlijk niet direct kan beginnen dus er zit een uur wachttijd bij in
 
waarschijnlijk in de haast
roel zal robbert zijn zeker, jij dus
kosten is sowieso gratis dus dat moet je zelf niet vragen

1,5u omdat hij waarschijnlijk niet direct kan beginnen dus er zit een uur wachttijd bij in

Dan lees ik hem hetzelfde als jij :D Is soms zwaar in de middag met de zon op het gezicht :)
 
Info gevraagd bij Motor Center Venlo voor het vervangen van de spanningsmeter, krijg ik door dat het 1,5 uur duurt en op de vraag wat de eventuele bijkomende kosten (ik neem aan gratis) krijg ik geen antwoord. Apart, mede daar het vervangen zo gepiept is in 0,5-0.75 uur...?


Hoi Robbert,

Als je me de km-stand en de laatste 6 framenummers doorgeeft ga ik de
spanningsregelaar regelen. Als de regelaar binnen is bij ons kunnen we
een afspraak maken. Montage is ongeveer 1,5 uur werk.

Met Vriendelijke Groet,


Ik in reactie:

Kun je iets zeggen over eventuele kosten? Dit daar Triumph zelf onder meer aangeeft dat het inbouwen ca. 0,5 uur duurt in tegenstelling tot de 1,5 uur.


Hun reactie:

Werkplaats | Motor Center Venlo
14:16 (21 minutes ago)

to me
Hoi,

Roel klopt tel even op een uur wachttijd. Zie ik het framenummer wel komen en de km-stand wel komen.

Met Vriendelijke Groet,


Het wordt er alleen maar vager op :) 'Roel klopt tel even op een uur wachttijd.' Hmm nog geen kosten genoemd en wie is Roel? :?

Dus nog maar een mail er achteraan... :Z

In de officiele brief die ik van triumph kreeg staat "deze modificatie zal niet langer dan een half uur in beslag nemen en zal kostenloos worden uitgevoerd "

Wel laten doen door een triumph dealer :Y
 
Info gevraagd bij Motor Center Venlo voor het vervangen van de spanningsmeter, krijg ik door dat het 1,5 uur duurt en op de vraag wat de eventuele bijkomende kosten (ik neem aan gratis) krijg ik geen antwoord. Apart, mede daar het vervangen zo gepiept is in 0,5-0.75 uur...?


Hoi Robbert,

Als je me de km-stand en de laatste 6 framenummers doorgeeft ga ik de
spanningsregelaar regelen. Als de regelaar binnen is bij ons kunnen we
een afspraak maken. Montage is ongeveer 1,5 uur werk.

Met Vriendelijke Groet,


Ik in reactie:

Kun je iets zeggen over eventuele kosten? Dit daar Triumph zelf onder meer aangeeft dat het inbouwen ca. 0,5 uur duurt in tegenstelling tot de 1,5 uur.


Hun reactie:

Werkplaats | Motor Center Venlo
14:16 (21 minutes ago)

to me
Hoi,

Roel klopt tel even op een uur wachttijd. Zie ik het framenummer wel komen en de km-stand wel komen.

Met Vriendelijke Groet,


Het wordt er alleen maar vager op :) 'Roel klopt tel even op een uur wachttijd.' Hmm nog geen kosten genoemd en wie is Roel? :?

Dus nog maar een mail er achteraan... :Z

_O- goed genederlandst van die dealer _O-

en wtf is een uur wachttijd.... als je niet de tijd hebt om er aan te beginnen, dan maak je de afspraak toch een uur later? :?
 
Laatst bewerkt:
Maare een half uur werk??
vast een dealer met kleine handjes... ik heb de mijne zelf vervangen maare tank moet los anders kom je niet bij de stekkers, en dan de boutjes er in krijgen met de veerpoot in de weg???
ben een aardig ervaren sleutelaar maar das best optimistisch!! haha :+
 
Ja ik kan ook naar Motoport Veldhoven, maar daar ondertussen al zoveel negatieve verhalen over gehoord. Vriend van me liet er zijn Suzuki GSX-R repareren, zou 3 dagen duren. Uiteindelijk heeft het zo'n 7 weken geduurd (gedurende het hoog seizoen) en vele telefoontjes... En dat is pas 1 ervaring...

Iemand van jullie ook woonachtig in of rondom Eindhoven en die een goede dealer weet (Grave is een optie, Brabant motors, maar aardig eindje rijden)...
 
Heren Daytona,

Heeft iemand van jullie misschien een kapotte spanningsregelaar liggen waar jullie niks mee doen? Zou er graag eentje willen hebben.

Verzendkosten zijn natuurlijk voor mijn rekening.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan