FlowDesign
MF veteraan
- 11 sep 2008
- 18.729
- 1.418
- Onderwerp starter
- #526
Op papier welGaat tie daar zuiniger van lopen dan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Op papier welGaat tie daar zuiniger van lopen dan
De vorige eigenaar heeft het juist 'overdone' toen die naar -1 ging. Op de teller gaf die altijd minder aan dan op de gps. Nu ik onlangs +2 erbij heb gedrukt moet ik 'm nog afstellen. Met een beetje geluk is het nu gewoon goedHeb je je teller niet aangepast naar de nieuwe vertanding dan?
Tis smaak, maar vind de bollere veel stijlvoller en mooier qua lijn
Verder is dit een nutteloze post en kan ik je niet helpen, heb ook geen compensatie pk's sorry
De vorige eigenaar heeft het juist 'overdone' toen die naar -1 ging. Op de teller gaf die altijd minder aan dan op de gps. Nu ik onlangs +2 erbij heb gedrukt moet ik 'm nog afstellen. Met een beetje geluk is het nu gewoon goed
Op papier wel
Ja, bomen.Tank jij papier dan?
R&G geen idee waar te koop. Zat er al op toen ik de mijnes kochtMijn speed bouwjaar 2009 heeft nog steeds die in mijn ogen vreselijke taartschep met kenteken plaat. Hoe hebben jullie dit opgelost en waar te koop.
https://www.anmoparts.de/heckbeschreibung-2005Mijn speed bouwjaar 2009 heeft nog steeds die in mijn ogen vreselijke taartschep met kenteken plaat. Hoe hebben jullie dit opgelost en waar te koop.
Gisteren de nieuwe Speed RS gaan testen. Dat rijdt als een fiets, zo licht. Schakelen gaat vanzelf, heel licht koppelingshendeltje en super bruut op de gas reageren. En verder een dashboard met allerlei lichtjes waar je nooit wijs uit geraakt.
Maar... ik rijd precies liever met mijn ouwe Speed. Daar moet ik nog wat op werken.
Links het nieuwe spul, rechts het oude.
[afbeelding]
Gewoon QS erop, dan maakt het niet meer uitDie koppeling van de nieuwe 1050 blokken gaat een stuk lichter. Erg fijn moet ik zeggen.
Mijn dealer heeft zondag demodag. Misschien maar even vragen of ik een rondje mag op de RS. Als ik jou korte review lees is het wel de moeite waard.
Gewoon QS erop, dan maakt het niet meer uit
Nou op mijn KTM gaat het boterzacht, dus ik denk dat BMW gewoon nog een beetje moet oefenenOp mijn GS heb ik Schakelassistent (lees QuickShifter).
Op een boxer werkt het sowieso minder. (op zijn broer de S1000XR/R gaat het perfect)
Up gaat nog, maar down is veels te veel forceren.
Maar ik ben zelf niet zo happig op QS's, puur omdat imo de bak meer belast wordt.
(Met racen is dat prima, maar op straat vind ik het persoonlijk niet belangrijk)
Met koppeling gaat het allemaal smoother........
Dan heb je mijn post niet helemaal goed gelezen.Nou op mijn KTM gaat het boterzacht, dus ik denk dat BMW gewoon nog een beetje moet oefenen
Ik bedoelde in de zin van dat het bij mijn 2-cilinder wel goed werkt.Dan heb je mijn post niet helemaal goed gelezen.
Imo werkt het niet op de boxer BMW's........de zogenaamde hangtiet modellen (zoals de GS)
Op de BMW S1000XR/R oftewel de 4-in lijn werkt het perfect.
Ik verwacht dat het voor een S3 ook prima gaat werken met de 3-cylinder.
Gewoon QS erop, dan maakt het niet meer uit
CVTNaah dan maar een CVT. Altijd max vermogen op elke snelheid. Of leren tap dansen.
Waar gaat het heen met de kunst van vloeiend schakelen.versnellen
stel: je moet naar een adres in Woerden en typt dat in de Garmin navigatie en hij geeft dit als antwoord...
[afbeelding]
stel: je moet naar een adres in Woerden en typt dat in de Garmin navigatie en hij geeft dit als antwoord...
what to do, what to do....
what to do, what to do....
stel: je moet naar een adres in Woerden en typt dat in de Garmin navigatie en hij geeft dit als antwoord...
[afbeelding]
what to do, what to do....
Gewoon gaan.,.stel: je moet naar een adres in Woerden en typt dat in de Garmin navigatie en hij geeft dit als antwoord...
[afbeelding]
what to do, what to do....