Triumph Street Triple, deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja heb een prima deal, maar ga er straks nog wel wat extra dingetjes bij bestellen (rizoma spiegel en een hugger denk ik) En idd bij Twinparts ga ik hem bestellen. Mijn vader komt er al jaren en ik vind ze ook heel betrokken bij de klant, nemen de tijd voor je en voordat je binnen bent staat de koffie al ingeschonken. :}

Wil niet arogant zijn maar wat heb jij der nog allemaal bij 'gekregen' dan? en voor welke prijs :?
Mag via PM ;) thx
 
Ben ook zeer benieuwd! Morgen proefrit op een demo bij salland twin in zwolle! Kan niet wachten! Wil iig de hugger, flyscreen en belly pan voor 0,- krijgen...
 
Weer 1 erbij! ga je voor de R uitvoering of de "normale"?

Klopt! *O* Probeer m'n huidige fiets particulier te verkopen en gezien de levertijden ga ik er vanuit dat die tegen die tijd wel weg is. Op dit moment ben ik van plan om voor een "normale" te gaan. Wil een witte namelijk. Mocht ik de veren echt gaar vinden en een mooie deal kunnen maken dan wellicht een R.
 
Ben ook zeer benieuwd! Morgen proefrit op een demo bij salland twin in zwolle! Kan niet wachten! Wil iig de hugger, flyscreen en belly pan voor 0,- krijgen...
Op een gewone doen ze weinig tegenwoordig, ze weten ook wel dat je zon ding wil en ze moeten em toch nog bestellen. Dus verkopen ze niks is het ook prima want dan blijft er toch niks staan.
 
Ik zal me hier ook maar eens langzaam aan gaan melden als waarschijnlijk toekomstig triple piloot.

Eerst nog ff dit seizoen afmaken met mn SV650 en dan komt er zo goed als zeker een Street Triple R voor terug.

@ Fluffy ik zag in je profiel dat jij van bij ons om de hoek komt en was benieuwd naar welke dealer jij gaat voor de Street?
 
Kwam dit tegen op het franse steet triple forum :')

Wat een nutteloze spiegel zeg.. en chopper knipperlichten aan de stuureindes..

street74yj6.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bij de Daytona 675 heb ik gemerkt dat het bij lage snelheden en bij stoplichten erg warm wordt onder je kont doordat de uitlaat bocht daar dicht onderdoor loopt en deze niet wordt afgeschermd.

Heb je daar bij de Street Triple ook mee te maken??
 
Bij de Daytona 675 heb ik gemerkt dat het bij lage snelheden en bij stoplichten erg warm wordt onder je kont doordat de uitlaat bocht daar dicht onderdoor loopt en deze niet wordt afgeschermd.

Heb je daar bij de Street Triple ook mee te maken??
:N
Toch zeker niet met de arrow met de originele uitlaten heb ik ook nog gereden maar het was toen veel kouders als nu :P
 
Net even met de dealer gebeld, die kan niks interessants bieden op een R. Dus als er iemand interesse heeft:

Mag weg, witte Street Triple van Augustus 2008 met nog geen 600km op de klok. Kan per direct weg, vragen en prijs over de mail. :)

Is evt. met seatcowl en hugger, al moet dat nog binnen komen uit de USA.
 
Laatst bewerkt:
Trouwens heeft iemand enig idee of het kentekenplaat ook tussen de dubbele arrow dempers past? Of heeft iemand anders een mooi alternatief voor de taartschep?

Moet passen, iets langere bouten en een paar ringen er tussen.. staan de demper wat verder naar buiten. Zo heb ik het 2 dagen gehad.. toen ik die achterkant aan het verbouwen was maar de arrow er nog niet was
 
Kwam dit tegen op het franse steet triple forum :')

Wat een nutteloze spiegel zeg.. en chopper knipperlichten aan de stuureindes..

[afbeelding]
Zou je mij een PM'tje kunnen doen met wat jij voor je R betaald hebt, of wat je erbij gekregen hebt? Even ter vergelijking waar ik hem voor kan krijgen. :)
 
Laatst bewerkt:
Net even met de dealer gebeld, die kan niks interessants bieden op een R. Dus als er iemand interesse heeft:

Mag weg, witte Street Triple van Augustus 2008 met nog geen 600km op de klok. Kan per direct weg, vragen en prijs over de mail. :)

Is evt. met seatcowl en hugger, al moet dat nog binnen komen uit de USA.
Geen goede deal voor de R dus je verkoopt je Street, leg es uit
 
Denk dat ie zo hard moet afschrijven in de maanden.. dat ie het lootje getrokken heeft om hem zelf te verkopen
Precies, dealer wil er ook aan verdienen, en gelijk heeft ie. :P
Maar ja, het hoeft niet per se. Als ie goed weg kan dan is het altijd interessant. Anders knal ik er lekker mee verder. ;)
 
Ik heb de eer als eerste deze undertail te mogen showen vd wereld :P:P haha

Voor
[img=]http://w3.bikepics.com/pics/2008/08/22/bikepics-1393476-full.jpg[/img]
na
[img=]http://w3.bikepics.com/pics/2008/08/22/bikepics-1393477-full.jpg[/img]
voor
[img=]http://w3.bikepics.com/pics/2008/08/22/bikepics-1393480-full.jpg[/img]
na
[img=]http://w3.bikepics.com/pics/2008/08/22/bikepics-1393479-full.jpg[/img]


Staat al met al erg netjes.. sluit goed aan enzo!
 
Precies, dealer wil er ook aan verdienen, en gelijk heeft ie. :P
Maar ja, het hoeft niet per se. Als ie goed weg kan dan is het altijd interessant. Anders knal ik er lekker mee verder. ;)

Verkoop hem aan dat konijntje dan.. Fluffy! Die krijgt niet genoeg korting ;), kan jij die van mij weer kopen.. als je die inruilt schrijf je namelijk veeeeeeel minder af ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan