Triumph Street Triple, deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verkoop hem aan dat konijntje dan.. Fluffy! Die krijgt niet genoeg korting ;), kan jij die van mij weer kopen.. als je die inruilt schrijf je namelijk veeeeeeel minder af ;)
Ruil je em zelf in. :+
Die bunny wil een R. -O-
 
Ruil je em zelf in. :+
Die bunny wil een R. -O-

Nope ik had de gewoonte om soms 2 nieuwe motoren per jaar aan te schaffen, maar verrek het dat afschrijven.. R of niet, maar elke keer weer accesoires etc. eigenlijk is het gekkewerk hoeveel geld dat kost. Ik doe het niet meer, dit is een supermachientje.. dus deze maar beetje opleuken door de jaren heen ;). Laat een ander maar veel investeren, geniet ik er wel van ;). Met een R kan je heus niet harder hoor hahaha
 
Laatst bewerkt:
Nope ik had de gewoonte om soms 2 nieuwe motoren per jaar aan te schaffen, maar verrek het dat afschrijven.. R of niet, maar elke keer weer accesoires etc. eigenlijk is het gekkewerk hoeveel geld dat kost. Ik doe het niet meer, dit is een supermachientje.. dus deze maar beetje opleuken door de jaren heen ;). Laat een ander maar veel investeren, geniet ik er wel van ;). Met een R kan je heus niet harder hoor hahaha
Zo is het wel, heb voorheen altijd relatief goedkoop motoren kunnen rijden. Elk jaar een nieuwe.
Zit nu ff te dubben, de R is standaard misschien mooier. Maar de witte is een beetje opgeleukt gewoon beter. Dat geld wat anders in een R gaat kan nu in wat anders. :P
Naja, ga er komend weekend maar weer even mee aan de rit. Ben ik er wss gauw genoeg over uit dat de standaard ST prima is. :P

Met die R kun je vast wel harder, als je Rossi heet. Ik zal er misschien wel langzamer mee zijn. :+
 
Laatst bewerkt:
Street R kost 9750 euro waarvan 1165 euro BPM... Ze roepen al jaren "1 europa" maar ondertussen is nederland nog steeds het enige land waar we dit moeten betalen op rijvoertuigen :r
 
Street R kost 9750 euro waarvan 1165 euro BPM... Ze roepen al jaren "1 europa" maar ondertussen is nederland nog steeds het enige land waar we dit moeten betalen op rijvoertuigen :r
Als er geen BPM is komt er wel weer wat anders. Plezierbelasting ofzo. :z
 
Street R kost 9750 euro waarvan 1165 euro BPM... Ze roepen al jaren "1 europa" maar ondertussen is nederland nog steeds het enige land waar we dit moeten betalen op rijvoertuigen :r

Tsja, om nu te gaan wachten totdat eens een keer gelijk getrokken wordt .......... :Z
van mij mag je, .... maar dan had net zo goed geen rijbewijs hoeven te halen ;)
 
Net even met de dealer gebeld, die kan niks interessants bieden op een R. Dus als er iemand interesse heeft:

Mag weg, witte Street Triple van Augustus 2008 met nog geen 600km op de klok. Kan per direct weg, vragen en prijs over de mail. :)

Is evt. met seatcowl en hugger, al moet dat nog binnen komen uit de USA.

seatcowl en hugger, moet je daar voor hebben.

stuur maar een email
 
Laatst bewerkt:
Bij de Daytona 675 heb ik gemerkt dat het bij lage snelheden en bij stoplichten erg warm wordt onder je kont doordat de uitlaat bocht daar dicht onderdoor loopt en deze niet wordt afgeschermd.

Heb je daar bij de Street Triple ook mee te maken??

Nee,

alleen merk je ietsjes hitte bij je bovenbenen aan de rechterkant als je bv stilstaat, want daar is de uitlaat dichter bij je benen.
 
Ik zal me hier ook maar eens langzaam aan gaan melden als waarschijnlijk toekomstig triple piloot.

Eerst nog ff dit seizoen afmaken met mn SV650 en dan komt er zo goed als zeker een Street Triple R voor terug.

@ Fluffy ik zag in je profiel dat jij van bij ons om de hoek komt en was benieuwd naar welke dealer jij gaat voor de Street?

Goede keuze :+
Ben zelf bij motorhuis eindhoven geweest omdat ik daar toch studeer.
En gisteren ben in naar brabantmotors geweest in grave bij quijk en nijmegen.

Heb verder nog niet gekeken of er nog meerdere in de buurt ligge ;)
 
Net even met de dealer gebeld, die kan niks interessants bieden op een R. Dus als er iemand interesse heeft:

Mag weg, witte Street Triple van Augustus 2008 met nog geen 600km op de klok. Kan per direct weg, vragen en prijs over de mail. :)

Is evt. met seatcowl en hugger, al moet dat nog binnen komen uit de USA.

Ben je toch al overtuigd nu })
Zou dan wel een snel rondje zijn geweest op deze motor als je hem nu verkocht krijgt :P
 
Nope ik had de gewoonte om soms 2 nieuwe motoren per jaar aan te schaffen, maar verrek het dat afschrijven.. R of niet, maar elke keer weer accesoires etc. eigenlijk is het gekkewerk hoeveel geld dat kost. Ik doe het niet meer, dit is een supermachientje.. dus deze maar beetje opleuken door de jaren heen ;). Laat een ander maar veel investeren, geniet ik er wel van ;). Met een R kan je heus niet harder hoor hahaha

Hebt helemaal gelijk :Y Zeker als je de standaard motor nog gaat 'opleuken'. Dan schrijf je zoveel af de eerste 2 jaar dat je er het beste mee kan doorrijden. En de gewone is ook echt geen straf ;) k vind hem persoonlijk alleen wat te soft. Als tie instelbare vering had gehad dan pakte ik ook de gewone :Y
 
Zo is het wel, heb voorheen altijd relatief goedkoop motoren kunnen rijden. Elk jaar een nieuwe.
Zit nu ff te dubben, de R is standaard misschien mooier. Maar de witte is een beetje opgeleukt gewoon beter. Dat geld wat anders in een R gaat kan nu in wat anders. :P
Naja, ga er komend weekend maar weer even mee aan de rit. Ben ik er wss gauw genoeg over uit dat de standaard ST prima is. :P

Met die R kun je vast wel harder, als je Rossi heet. Ik zal er misschien zeker wel langzamer mee zijn. :+


jij wel ja O-)
 
Op een gewone doen ze weinig tegenwoordig, ze weten ook wel dat je zon ding wil en ze moeten em toch nog bestellen. Dus verkopen ze niks is het ook prima want dan blijft er toch niks staan.

Vandaag anders wel een deal gesloten voor een witte 2009 model met fly screen, belly pan, rear hugger, seat cover en geen afleverkosten voor de standaard prijs :9
 
Thanks! De Arrows gaan er ook wel komen maar voorlopig vind ik het wel goed zo. En voor standaard dempers vond ik ze nog best goed klinken ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan