Triumph Street Triple topic deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kwam er met de vering van de zx10 niet uit veel wheelie gedrag en weinig grip bij uitacceleren na de bocht, ben toen naar Mille Pajic gegaan en die heeft hem toen perfect afgesteld vondt ik , stuurde superstrak daarna . Was daarvoor al bij wat veren bedrijven geweest maar daar wordt al snel pakketten aangeboden. Mille heeft de standaard vering gewoon perfect gekregen.
Ben overigens ook zeer tevreden over het standaard pakket op de street.. Maar misschien voldoe ik wel aan de standaard qua gewicht.75kg. O-) :+

De street, ik heb dan wel de RX, is ook best mooi in balans lijkt het. Ik heb wel de ingaande demping twee klikken softer gezet voor en achter, iets comfortabeler op rammel weggetjes.
 
Poeh das een flink eindje ploeteren dan!!
Succes met het opsporen van de kwaal. Check ook je dynamospoel even, of die niet is doorgefikt.

Wbt vering: mijn voorvork is gedaan door HK en man man...wat stuurt dat retestrak. Zou niet anders meer willen!!

Damn dat is inderdaad een eind duwen, zeker met die temperatuur. Als ik dat had gedaan had dat me denk ik een nieuw pak gescheelt, dan was ik zo afgevallen dat ik mijn oude weer had gepast O-)

HK is idd erg goed, ik ken Jos van Keulen nog van vroeger van de cross, toen hij nog bij WP in malden werkte. Die mannen weten wat ze doen. Mijn plan is om de triple eerst even door de inrij periode te rijden, dan eens kijken wat ik er precies van vindt qua vering, dus wat ik opmerk wat beter zou kunnen voor wat ik ermee doe en mijn rijstijl en gewicht. Dan naar HK en kijken wat de opties zijn.

Vind vering, banden en remmen wel de belangrijkste punten van een motor, veel belangrijker dan ergens 3 pk uit peuteren.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net het veren pakket voor en achter bij Hyperpro laten instaleren. Is niet normaal hoe goed de street nu aan de weg plakt, is een hele andere motor geworden.

Nog 3 weken en ik ga een weekend naar de moezel/eiffel om even lekker te genieten van de street.:]:]

ALleen nog een nieuw stuur kopen/ instaleren.
 
Mijn eerste weekendje weg met de street. 2 dagen Eiffel en de 1000 bochten.

De street heeft het geweldig goed gedaan. Stuurt heerlijk en en en en. Eigenlijk is alles geweldig aan deze fiets.
 
Vandaag ook de street even goed uitgelaten met mijn vriendin achterop! Rijdt echt subliem, alleen nog even zoeken naar een goede houding op de motor als mijn vriendin achterop zit, ze is nogal klein dus zakt snel naar voren tegen mij aan op het zadel waardoor ze soort van gaat 'hangen' op mij.. iemand misschien tips hiervoor? Verder was het echt een heerlijke dag met super goed weer en lekker veel kilometers! :]
 
rY8i6jt.jpg


Dan nog maar een foto toen die het nog deed :P morgen maar effe de dealer bellen
 
Vandaag ook de street even goed uitgelaten met mijn vriendin achterop! Rijdt echt subliem, alleen nog even zoeken naar een goede houding op de motor als mijn vriendin achterop zit, ze is nogal klein dus zakt snel naar voren tegen mij aan op het zadel waardoor ze soort van gaat 'hangen' op mij.. iemand misschien tips hiervoor? Verder was het echt een heerlijke dag met super goed weer en lekker veel kilometers! :]

Vriendin zelf dr rijbewijs laten halen :+

Als je veel met duo rijdt, kan je overwegen een beugel op je tank te monteren.
images
 
Timson, wat ook kan is jouw vriendin aanleren dat ze steunt met haar handen op de tank als jij afremt. Dan komt niet de druk op jouw lijf.
Als ik achterop zit, doe ik het zo.
Een vereiste is dan wel dat je erbij kunt natuurlijk...
 
Toen ik nog geregeld achterop zat hield ik me gewoon tegen met m'n voeten op de stepjes. Bij optrekken naar voren gekanteld en bij afremmen naar achter gekanteld.
 
Ik heb net het veren pakket voor en achter bij Hyperpro laten instaleren. Is niet normaal hoe goed de street nu aan de weg plakt, is een hele andere motor geworden.

Nog 3 weken en ik ga een weekend naar de moezel/eiffel om even lekker te genieten van de street.:]:]

ALleen nog een nieuw stuur kopen/ instaleren.

Wat voor stuurtje ga je er op zetten ?
 
Mijn eerste weekendje weg met de street. 2 dagen Eiffel en de 1000 bochten.

De street heeft het geweldig goed gedaan. Stuurt heerlijk en en en en. Eigenlijk is alles geweldig aan deze fiets.

Wij gaan ook de 1000bochten route rijden. Hoe is die? Word ook mijn eerste weekendje weg, Super veel zin in :Y :]
 
Ik ga jullie verlaten :Y gisteren een Speed Triple gekocht van 2013..volledig arrow systeem :9~ Fantastisch mooie motor!! Echt bizar veel verschil nog met de Street.. Uiteraard zwaarder, en ook groter maar dit vind ik juist mooi! Ook de Speed stuurt licht en voorspelbaar.. en vooral die power.. Fantastisch :Y dit kan wel eens een blijvertje worden!
full
 
Ik ga jullie verlaten :Y gisteren een Speed Triple gekocht van 2013..volledig arrow systeem :9~ Fantastisch mooie motor!! Echt bizar veel verschil nog met de Street.. Uiteraard zwaarder, en ook groter maar dit vind ik juist mooi! Ook de Speed stuurt licht en voorspelbaar.. en vooral die power.. Fantastisch :Y dit kan wel eens een blijvertje worden! [afbeelding]

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Echt een super mooie machine :}
En gelukkig weer een 3 pitter! *O*
 
ik blijf nog een tijd met mijn streetje rijden hoor, veel te leuke motor. alleen miste ik soms wat bescherming tegen de regen op langere ritten. 1000 bochten doe ik ook dit jaar terug mee. daarom besloot ik om zelf een kuipje te maken voor mijn street. na 3 maand is dit het resultaat. sommige zullen het misschien niet zo mooi vinden, maar het doet waar het voor is gemaakt.
720.jpg
 
Ik ga jullie verlaten :Y gisteren een Speed Triple gekocht van 2013..volledig arrow systeem :9~ Fantastisch mooie motor!! Echt bizar veel verschil nog met de Street.. Uiteraard zwaarder, en ook groter maar dit vind ik juist mooi! Ook de Speed stuurt licht en voorspelbaar.. en vooral die power.. Fantastisch :Y dit kan wel eens een blijvertje worden! [afbeelding]

Gefeliciteerd en heel veel plezier met de Speed. Veilige km's 8-) :] .
 
ik blijf nog een tijd met mijn streetje rijden hoor, veel te leuke motor. alleen miste ik soms wat bescherming tegen de regen op langere ritten. 1000 bochten doe ik ook dit jaar terug mee. daarom besloot ik om zelf een kuipje te maken voor mijn street. na 3 maand is dit het resultaat. sommige zullen het misschien niet zo mooi vinden, maar het doet waar het voor is gemaakt. [afbeelding]

Ik heb nog op je post op FB (Street Triple 675) gereageerd lol. Een echte McGuyver.... Niet mijn smaak, maar desalniettemin respect voor je handigheid.
 
Ik ga jullie verlaten :Y gisteren een Speed Triple gekocht van 2013..volledig arrow systeem :9~ Fantastisch mooie motor!! Echt bizar veel verschil nog met de Street.. Uiteraard zwaarder, en ook groter maar dit vind ik juist mooi! Ook de Speed stuurt licht en voorspelbaar.. en vooral die power.. Fantastisch :Y dit kan wel eens een blijvertje worden! [afbeelding]

Gefeliciteerd! Gave fiets!
 
Wat voor stuurtje ga je er op zetten ?

Is nog erg lastig welk stuurtje ik ga halen. :? :?
Wil rizoma of ABM, volgens mij zijn dat wel mooie stuurtjes met goeie hoeken.
Wou een breed stuur maar volgens mij is de 22mm - Streetbar 0230 van ABM te breed met 820mm.
Ook vind ik een dikker stuur wel mooi (volgens mij heeft is het alleen een optische verbetering en niks anders) dan kom je op de rizoma Conic MA011 uit. en bij ABM op de 28.5mm - Superbike 0429. Dan moet je wel weer stuurvergroters, dit maakt het duurder en het stuur staat dan weer hoger. Bij al deze sturen ben ik bang dat mijn kabels naar het stuur te kort zijn.

Dan blijven er nog 3 superbike stuurtjes over.
- Rizoma MA001 prima stuurtje volgens mij.
buitendiamter: 22mm
breedte: 720mm

- 22mm - Superbike 0229 van ABM

Buitendiamter Ø: 22mm
Binnendiamter Ø: 12mm
Breedte: 750mm
Hoogte: 122mm
Pull-Back: 102mm

- 22mm - Superbike 0084 van ABM

Buitendiamter Ø: 22mm
Binnendiamter Ø: 12,5mm
Breedte: 770mm
Hoogte: 112mm
Pull-Back: 105mm

Denk dat het de laatste wordt maar alle feedback is welkom. :Y
Weet iemand de breedte van het orignele street stuurtje?
 
~
Ik heb net het veren pakket voor en achter bij Hyperpro laten instaleren. Is niet normaal hoe goed de street nu aan de weg plakt, is een hele andere motor geworden.

Nog 3 weken en ik ga een weekend naar de moezel/eiffel om even lekker te genieten van de street.:]:]

ALleen nog een nieuw stuur kopen/ instaleren.[/quot

Wanneer ze de 20K haalt, Ga ik naar HyperPro in Werkendam voor de voorveren.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga jullie verlaten :Y gisteren een Speed Triple gekocht van 2013..volledig arrow systeem :9~ Fantastisch mooie motor!! Echt bizar veel verschil nog met de Street.. Uiteraard zwaarder, en ook groter maar dit vind ik juist mooi! Ook de Speed stuurt licht en voorspelbaar.. en vooral die power.. Fantastisch :Y dit kan wel eens een blijvertje worden! [afbeelding]

Gefeliciteerd! Veel plezier met de aankoop!
 
Wij gaan ook de 1000bochten route rijden. Hoe is die? Word ook mijn eerste weekendje weg, Super veel zin in :Y :]


Mooie route met veel diversiteit. Lange doordraaiers, haarspeld, bos, glooiend landschap. Echt heel mooi. En met de street een feest. Was m'n eerste echte tocht met deze motor en hij rijd zo makkelijk en controleerbaar. Korte wielbasis en hoog koppel bied z'n voordelen in de bergjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan