Triumph Street Triple topic deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas is de street die ik op het oog had verkocht. Mocht iemand een goede street vanaf 2008 tegenkomen voor < 5.750 dan hoor ik het graag.

Ps. voorkeur voor dealer en garantie.
 
Laatst bewerkt:
Helaas is de street die ik op het oog had verkocht. Mocht iemand een goede street vanaf 2008 tegenkomen voor < 5.750 dan hoor ik het graag.

Ps. voorkeur voor dealer en garantie.


Deze is iets boven je budget, maar misschien kun je wat van de prijs af krijgen.

Error: Fout opgetreden

triumph-street-triple
 
Goedemorgen allen,

Heb een vraagje, de stickers op de zijkappen wil ik vervangen voor nieuwe maar het lijkt alsof de stickers onder de blanke lak zitten.. klopt dat ?? iemand enig idee hoe ik deze stickers kan verwijderen ? zat te denken aan een föhn..

zie jullie reactie tegemoet

fijn weekend
 
Goedemorgen allen,

Heb een vraagje, de stickers op de zijkappen wil ik vervangen voor nieuwe maar het lijkt alsof de stickers onder de blanke lak zitten.. klopt dat ?? iemand enig idee hoe ik deze stickers kan verwijderen ? zat te denken aan een föhn..

zie jullie reactie tegemoet

fijn weekend

Die aan de zijkant zouden vrij makkelijk verwijderd kunnen worden lees ik op internet (http://www.triumphrat.net/street-triple-forum/163046-removing-the-street-triple-r-sticker-decal.html)
 
Die aan de zijkant zouden vrij makkelijk verwijderd kunnen worden lees ik op internet (http://www.triumphrat.net/street-triple-forum/163046-removing-the-street-triple-r-sticker-decal.html)

Als ik het linkje lees, staat er juist dat ze wel onder de blanke lak zitten.
Bij een matte lak betekent dit dat je de delen moet (laten) overspuiten (de verf is belachelijk duur, alleen matte blanke lak weet ik niet) .
Bij glanzende lak zeggen ze dat je het hele paneel moet opschuren en polijsten, maar volgens mij heb je dan ook geen blanke lak ter bescherming meer.
 
Heeft er hier iemand nog originele spiegels liggen voor de street, waar die vanaf wilt (en voor hoeveel euri)?
Ik zie geen ruk in m'n huidige (waaronder oom agent niet...).
 
Eindelijk....[afbeelding]
& STREET TRIPLE *MEET


*andere type en merken ook welkom *O* *O* *O*


ZONDAG 17 APRIL 2016


verzamelen tussen 10:00 uur en 11:00 uur bij
BLOM MOTOREN LEUSDEN!!!
Officiele Triumph dealer
Je wordt hartelijk ontvangen met koffie [afbeelding]en thee .....
De aansluitende :] rit vertrekt om 11:15 uur,
de route (=/- 150 km) wordt dan bekend gemaakt,
Gaarne met volle tank vertrekken !!
(onderweg evt ook nog mogelijk,voor de :] zuipers onderons).
Onderweg ook lunch (eigen kosten!)

HOUDT JE AAN DE VERKEERSREGELS,
HET :] RIJDEN IS OP EIGEN RISICO!!!
DENK AAN ELKAARS VEILIGHEID,
DE VOORRIJDER WORDT NIET INGEHAALD,
WACHT DE :] RIJDER ACHTER JE OP!!





[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

MELD JE AAN:

1---DarkGiMO (voorrijder)
2---Daytona Woutje
3---ezvictory
4---emilettele
5---pjotr 1050
6---tripleklus
7---Coenster
8---mudBAsTeRd
9---polski
10--muyahenk
11--MuiZ
12--Triple-S
13--W.O.
14--Yawww
15--vlugge_japser
16--
17--
Teveel om op te benoemen...
etc...

*O* *O* *O* :W
Morgen *O* *O* *O* 8-) :W
 
Veel plezier morgen! Ik heb getwijfeld om mee te gaan (Blom is vlakbij), maar ga alsnog naar de Superbikes.

Overigens heb ik mijn motor zojuist te koop gezet op Marktplaats i.v.m. emigratie. Als ik niet naar het buitenland ging bleef ik hem nog zeker rijden, want de Street Triple verveelt mij nog niet (dit is mijn 2e).

Advertentie
$_85.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan